מגיל שנה ואילך, תפריט המוצקים, חווית האכילה וארוחות משפחתיות מהוות נדבך חשוב ומשמעותי עבור הפעוט. לצד זאת, לעיתים הורים רבים ניצבים בפני אתגרים בהזנת הפעוט: האם הוא אוכל מספיק? האם בתפריט מגוון דיו? מה לתת לאכול בבוקר והאם להמשיך לתת בקבוק? עד מתי?

האם צריךתמ"ל שלב 3?

תמ"ל שלב 3 מיועד לתינוקות מגיל שנה ואילך, ומהווה השלמה תזונתית למזונות המוצקים שהפעוט צורך כחלק מתפריטו היומי המתבסס ומתרחב. נוסחת שלב 3 מעודכנת ומותאמת באופן ספציפי לצרכים ההתפתחותיים והתזונתיים של תינוקות בגילאים אלו. היא מספקת ויטמינים, מינרלים ורכיבי מזון נוספים החיוניים לגדילה והתפתחות תקינה – . תמ"ל שלב 3 מתאים במקרים בהם תפריט המוצקים אינו מבוסס דיו.

מטרנה גולד שלב 3

מטרנה גולד שלב 3 עם שילוב רכיבי תזונה לתינוקות מגיל שנה ומעלה. היא מכילה חלבון, ברזל, סידן, ויטמין D ואומגה 3, פרוביוטיקה וכמובן את רכיב ה-H-MO  שמאפיין את כל סדרת הגולד. אלו תומכים בצרכים ההתפתחותיים הספציפיים של  פעוטות. מטרנה גולד היא אפוא בחירה מתאימה להשלמת התזונה היומית.

מטרנה אקסטרה קר שלב 3

מטרנה אקסטרה קר שלב 3 היא בין מוצרי הדגל של מטרנה ואחת מהסדרות האהובות והוותיקות ביותר של מטרנה. היא מכילה רכיבים ייחודיים כמו פרוביוטיקה ופרה-ביוטיקה. .

עצמאות התינוק והתזונה אחרי גיל שנה

ככל שהתינוקות גדלים ומתקרבים לגיל שנתיים ומעלה, הם הופכים להיות הרבה יותר עצמאיים ובוחרים בעצמם מה לאכול מתוך מגוון המזונות המוצע להם. בשלב זה הם כבר אוכלים ארוחות מוצקות רבות יותר, ולעיתים נוטים להעדיף מזונות מסוימים על פני אחרים.

עם זאת, חשוב לוודא כי בתזונתם הכללית הם עדיין מקבלים את כל המרכיבים הדרושים להם וכי אין חסרים תזונתיים משמעותיים . תמ"ל שלב 3 יכול להוות כ"רשת ביטחון" תזונתית –1-2 בקבוקים ביום יכולים לספק השלמה של ויטמינים, ברזל, סידן ועוד. כך תינוק ימשיך לקבל את הרכיבים החיוניים להתפתחותו.

עוד על המותג:

הזמנת מטרנה

מטרנה באתר רמי לוי

סיכום

מגיל שנה ואילך, תפריט המוצקים, חווית האכילה וארוחות משפחתיות מהוות נדבך חשוב ומשמעותי עבור הפעוט.

שני התמ"לים: מטרנה גולד שלב 3 וכן מטרנה אקסטרה קר שלב 3, יכולים להוות השלמה תזונתית עבור תינוקות מגיל שנה ומעלה כאשר תפריט המוצקים אינו מבוסס דיו. שני המוצרים מבוססים על נוסחאות מעודכנות ומותאמות לצרכים ההתפתחותיים והתזונתיים של תינוקות, ומכילים וויטמינים, מינרלים וברזל.

 

* הכתבה כתובה בלשון זכר אך מתייחסת לכל המינים
**חלב אם הינו המזון הטוב ביותר לתינוק


מרחבי הרשת:

מטרנה – באתר גלובס

גלקסי s24 להזמנה באתר פלאפון

קטגוריות: כללי