החורף מגיע וזה הזמן לקצת כיף משפחתי ביחד. אם גם אתם מחפשים פעילויות מדליקות לכל המשפחה, דעו שיש לא מעט אפשרויות כיפיות ושוברות שגרה והנה כמה רעיונות נחמדים ששווה לנסות.

ביקור במוזיאון הטבע בתל אביב

אין הרבה מוזיאונים לילדים שיודעים לתת חוויה כל כך מושלמת כמו מוזיאון הטבע בתל אביב. עשרות תערוכות קבועות ומתחלפות על החי בישראל, היסטוריה של בעלי החיים, עולם החרקים ופרוקי הרגליים, תערוכות בנושא איכות הסביבה וקיימות והרבה מידע חשוב ומעניין דרך אלפי מיצגים, חלקם אינטראקטיביים המערבים את כל המשפחה בפעילות מדליקה ולימודית. 

אנו ממליצים בחום על תערוכת חרקים וקרובים – מעין מבט בזכוכית מגדלת על עולמם של החרקים בישראל, על ארץ, חי, צומח – סקירה של בתי הגידול שלנו ותערוכת מארג החיים – ללמוד על השילוב של כל היצורים החיים שחולקים איתנו גבולות גיאוגרפיים וכיצד כולם משתלבים יחד.

המוזיאון פתוח מעשר עד ארבע בשני, רביעי ושבת, עשר עד שש בשלישי, חמישי ושבת ועשר על שתיים בימי שישי. מומלץ בחום ובאופן כללי מוזיאונים לילדים זו בחירה מצוינת לבילוי חורפי.

חדרי בריחה

כיף, אקשן, חידות וקצת דמיון ופנטזיה. חדרי בריחה זו פעילות נפלא ויש לא מעט שמתאימים גם למשפחות עם ילדים בכל הגילאים.

החלקה על הקרח

אפשר למצוא בלא מעט מתחמים בארץ – באר שבע, אילת, תל אביב וכו׳. מחליקים על הקרח בכיף, אוכלים ושותים ביחד ופשוט עושים חיים.

קטיף עצמי

פעילות נהדרת בחורף כאשר אפשר ללקט תותים ופירות יער. אפשר למצוא לא מעט שדות בכל רחבי הארץ המאפשרים קטיף מהנה וחוויתי לכל המשפחה יחד ועל הדרך קצת טיול בטבע ויציאה מהמסכים. בהחלט פעילות מהנה ומומלצת לכולם.  

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: בלוג