האכלת התינוק היא אחת ממשימות הטיפול בתינוק, שדורשת אחריות מצד ההורים. בחירת המזון הנכון והמתאים לגיל התינוק קריטית להתפתחותו התקינה. הנקה הינה התזונה הטובה ביותר עבור התינוק אך בהינתן והנקה אינה מתאפשרת, מטרנה מציעה פתרון להורים בדמות שיטת השלבים עבור תינוקות שאינם יונקים. שיטה זו מבוססת על מדע וניסיון של עשרות שנים, ומאפשרת לספק לתינוק את הנדרש בכל שלב גיל. במאמר זה, נבין בעזרת יועצות המותג טוב יותר מהי שיטת השלבים הנהוגה במוצרי מטרנה, וכיצד לעבור בצורה נכונה משלב לשלב.

 

מהי שיטת השלבים של מטרנה?

שיטת השלבים של מטרנה מציעה תזונה מותאמת לתינוקות בשלבים שונים בהתפתחותם. כל שלב נועד לספק את הנדרש מבחינת הרכב תזונתי ומרקם,  ובכך התינוק שלך יקבל את המזון המתאים עבורו בכל שלב בגדילתו.

מטרנה פיתחה 3 שלבים:

 

– שלב 1 – מלידה עד 6 חודשים

– שלב 2 – מ-6 חודשים עד שנה

– שלב 3 – מגיל שנה ומעלה

כל שלב עומד בתקנים למזון לתינוקות ובדרישות הרכב תזונתי הכולל התייחסות לויטמינים, מינרלים, פחמימות, שומנים וחלבונים המותאמים לצרכי התינוק.

מדוע חשובה שיטת השלבים של מטרנה?

שיטת השלבים של מטרנה חשובה מכמה סיבות:

 

  1. מספקת תזונה מותאמת לגיל התינוק – שיטת השלבים של מטרנה מציעה תזונה מותאמת לתינוקות בשלבים שונים בהתפתחותם. כל שלב נועד לספק את האיזון הנכון של רכיבי תזונה, הרכב ומרקם, ובכך התינוק שלך יקבל את המזון המתאים עבורו בכל שלב בגדילתו.
  2. עומדת בתקני משרד הבריאות – מטרנה עומדת בתקנים מחמירים להרכב תרכובות מזון לתינוקות של משרד הבריאות. המוצרים עוברים בקרות איכות קפדניות.
  3. שיטת השלבים מתעדכנת כל העת על פי מחקרים עדכניים בתחום תזונת תינוקות.
מטרנה

מטרנה

טיפים למעבר בין השלבים השונים במוצרי התמ"ל של מטרנה

הנה מספר טיפים שמומלץ להקפיד עליהם:

 

  • רכישת מוצרי מטרנה המתאימים לגיל התינוק – יש לוודא רכישה של המוצר הנכון עבור שלב הגיל שהתינוק נמצא בו.
  • הקפדה על מעבר הדרגתי בין השלבים – מומלץ לעבור בהדרגה על פני מספר ימים, ולא באופן פתאומי.
  • הימנעות ממתן מוצר עם שלב גבוה יותר בטרם הגיע זמנו – יש להימנע מלהעלות שלב לפני שהתינוק הגיע לגיל המומלץ.
  • היוועצות ברופא הילדים לגבי המעברים בין השלבים – רצוי להתייעץ עם הרופא על אופן המעבר בין השלבים ומידת המוכנות של התינוק לכך בהתאם גם להתפתחותו הפיזיולוגית
  • מעקב אחר התגובות של התינוק שלכם – שימו לב לתגובות של התינוק שלכם לשלב החדש של התמ"ל. אם הוא מגלה סימני אי נוחות שקלו להמתין מספר ימים לפני שתנסו שוב את התרכובת החדשה. עקבו אחר התינוק שלכם והיו סבלניים כשהוא מתרגל לתזונה החדשה שלו.
  • עידוד אכילה מגוונת מגיל שנה – מגיל שנה ואילך חשוב לעודד אכילת מזונות מגוונים בנוסף למוצרי התמ"ל של מטרנה.

באופן זה ניתן לאפשר התזונה מותאמת לדרישות התזונתיות של התינוק.

 

מטרנה היא חברה מובילה בתחום מזון לתינוקות בישראל. שיטת השלבים שפיתחה מבוססת מדע ונסיון רב שנים. השימוש בשיטה זו מאפשר תזונה מותאמת לתינוק בכל שלב גיל. מטרנה פועלת ללא לאות לשיפור מוצריה והתאמתם לצרכי התינוק ומשפחתו.

 


מרחבי הרשת:

מטרנה – באתר גלובס

גלקסי s24 להזמנה באתר פלאפון

מטרנה – פייסבוק

מטרנה – במחירים מיוחדים

קטגוריות: ילדים והורות, כללי