הדבר החשוב ביותר לפרט הוא הביטחון האישי שלו. כאנשים בוגרים ובריאים ישנה התחושה כי הביטחון האישי הינו ברמה גבוהה, אך ככל שמתבגרים תחושת הביטחון פוחתת. לא מעטים בני הגיל השלישי אשר בוחרים להעתיק את חייהם אל עבר בית דיור מוגן אשר מעניק להם חיי חברה, שירותי סיעוד, לוח זמנים עשיר בפעילויות, שירותי מזון איכותי ובעיקר ומעל לכל: ביטחון. המעבר אל בית הדיור המוגן מעניק להם משב רוח מרענן ומיצוי אידיאלי של הזמן במהלך היום.

שירותי בריאות זמינים

עם ההתבגרות עולה גם הסבירות ללקות בתסמינים פיסיים המקשים על הבריאות. בבתי הדיור המוגן נהנים משירותי בריאות ורפואה הזמינים להם בתוך המרחב המוגן, וכך אינם צריכים להתנייד מביתם אל המרפאה תוך שעליהם לזמן תור ולהמתין לתאריכים פנויים. בתי הדיור המוגן מאפשרים לשוהים בו שקט נפשי שכן בכל עת הם עתידים לקבל מזור לבעיות הרפואיות השונות.

פעילויות עשירות

עם ההתבגרות נפגעת במידה מסוימת גם יכולת ההתניידות והעצמאות, כך שרבים מעדיפים להשאר בביתם מאשר להתמוד עם הקשיים האישיים שלהם ועם קצב החיים המהיר שבחוץ. בבתי הדיור המוגן נהנים הדיירים מלוח פעילויות עשיר הכולל מופעי בידור, תרבות, חוגים ואימוני כושר – הכל בחלל המרחב המוגן. בני הגיל השלישי חיים מחדש ברחבי המתחם הודות להעשרת עולמם בתכנים שונים ומגוונים.

ביטחון אישי

בתי הדיור המוגן מתופעלים על ידי צוות מקצועי, אמין ומיומן אשר רואה באוכלוסייה זו כאוכלוסייה נבחרת שיש להתנהג אליה כראוי. לצד עובדי הצוות הבאים במגע ישיר עם הדיירים ודואגים לרווחתם, ישנו מערך שלם המתפעל את בתי הדיור המוגן ודואג לניקיון, מזון ונראות החלל על מנת להעניק להם חיים בסטנדרט הגבוה ביותר. כאשר מדובר על ביטחון חשוב גם לציין את נוכחות שירותי האבטחה במקומות מסוג זה על מנת להבטיח את ביטחונם האישי של הדיירים בבית המרחב המוגן.

מקומות נפלאים לתושבי איזור המרכז

איזור המרכז פורה בבתי דיור מוגן המעניקים לבני הגיל השלישי קורת גג חמה. איזור המרכז מאפשר נגישות קלה לתושביו אל בתי הדיור המוגן וכך להשאירם באיזור המוכר להם. תושב אור יהודה לדוגמא, יוכל להנות מאורח חיים חדש ומרענן בבתי הדיור בתל אביב או בראשון לציון. איזור המרכז מעניק פתרונות דיור שכאלו על הצד הטוב ביותר תוך הענקת תשומת לב לכל אחד ואחת החושקים בפתרון זה. בתי דיור מוגן הידועים בשירותם הנדיב והקשוב הם אחוזת ראשונים ואחוזת צהלה.

קטגוריות: בלוג, בריאות, טיפוח