במדינה שלנו כמו במדינה שלנו, אין מצב לעבור את חודשי הקיץ החמים בלי משקאות קרים ומרעננים, ואין ספק שהמשקה האהוב ביותר על הישראלים הוא קפה קר מעורר שעושה טוב לגוף ולנפש. אם גם אתם אוהבים קפה, הנה שלושה מתכונים לקפה קר מעולה שתוכלו להכין בקלות בבית.

הכי פשוט – קפה קר קלאסי

בואו נתחיל מהמתכון הפשוט ביותר שאפשר להכין עם קפסולות קפה ועם מכונות קפה מכל סוג והאמת שגם עם קפה מגורען רגיל.

מכינים מנה כפולה של קפה, בערך שליש מגובה הכוס. אם אתם רוצים להוסיף סוכר זה הזמן לעשות את זה עם הקפה החם. בשלב הזה מוזגים נגיעה קלה של חלב וכעת ממלאים קרח עד שהכוס מלאה עד סופה. תנו לקוביות חצי דקה לקרר את המשקה והנה לכם מתכון מעולה לקפה קר.

קפה קר עם שוקולד וגלידה

ואם כבר קפה קר אז למה לא לפנק עם טוויסט מתוק. הכינו מנה כפולה של קפה ושימו בתחתית 2 קוביות של שקולד מריר. בשייקר ביתי טחנו גלידה עם כמה קוביות קרח והוסיפו את התערובת במקום החלב. משקה מושלם שממש קל להכין וזה רעיון מעולה כשאתם מארחים חברים בקיץ.

אפוגטו

סוג מיוחד של קפה קר ואחת היציאות הכי מגניבות של האיטלקים. שמים כדור גלידה וניל בכוס ועליה שופכים כוס של אספרסו חם. התוצאה? משהו שהוא בין משקה לקינוח, טעים, קר ומרענן!

זהו – מכאן כל מה שאתם צריכים זה לבחור את הסוג שהכי מדבר אליכם והאמת היא שאת הכל אפשר להכין בקלות בבית. היום לכולנו יש מכונות קפה בבית ואפשר ליהנות מקפה איכותי גם עם קפסולות קפה וזה הזמן ללכת וליהנות ממשקה קר, מעורר ומרענן!

 

מרחבי הרשת:
ראובן איליץ' – יזם הייטק

עופר איתן – על פלטפורמה המאפשרת למפרסמים לנהל את הקמפיינים שלהם בכל ערוצי הדיגיטל ולמקסם את התוצאות. 

קטגוריות: בלוג