תופעות של חרדה או דכאון עלולות להסב סבל רב ומתמשך למי שסובל מהן, בכל גיל ובכל מצב בחיים. תופעות אלה אינן שמורות אך ורק לאנשים בוגרים הנמצאים בצומת בחיים שלהם או כאלה המתקשים למצוא ייעוד או מטרה, אלא הן יכולות להופיע בשל סיבות או נסיבות רבות ומגוונות. גם אנשים צעירים או אפילו בני נוער וילדים עלולים לסבול מחרדות שונות וחשוב מאד לדעת על כך ולטפל באופן יסודי ככל הניתן. נשאלת השאלה – אילו טיפולים בחרדה קיימים כיום עבור התמודדות עם חדרה ואיך לבחור את הטיפול הנכון והמתאים ביותר עבור כל אחד הסובל מחרדה.

מכון חיבורים מציע טיפולים בחרדה המבוססים על האסכולה הפסיכולוגית. באמצעות שיחות, ניתוח אופי או אירועים שהתרחשו בעברו של המטופל ניתן להבין במדויק איך התפתחה אצלו חרדה כזו או אחרת וכך למצוא את הטיפול או להבין לעומק מדוע נוצרה החרדה. כאשר הטיפול מתבצע על ידי איש מקצוע המתמחה בנושא של חרדות – אין ספק שניתן להגיע לתוצאות טובות של התמודדות עם החרדה, הבנה מדוע וממה היא נגרמת וכמובן להתגבר עליה באמצעות שיטות וכלים הנרכשים תוך כדי התהליך.

טיפולים בחרדה

מכון חיבורים מציע גם טיפולים באמצעות גישת ה- CBT. מדובר בראשי תיבות של Cognitive Behavioral Therapy ומדובר על שיטת טיפול שהיתרון שלה שהינה ממוקדת וקצרת טווח. בנוסף לכך היא גם ישירה מאד ומגיעה תוך זמן קצר לשורש הבעיה. באמצעות טיפולים המבוססים על שיטה זו מתמודד המטופל יד ביד עם המטפל בגורמים לחרדה, מתעמת אתם ובאופן הדרגתי מצליח לעמוד מולם איתן מבלי שתופיע החרדה כפי שהיה קורה עד לתחילת הטיפול. המטפל יחליט על סמך הניסיון שלו והידע שלו מתי הגיע הזמן לסיים את הטיפול, מצב שבו המטופל יכול להמשיך בדרכו בכוחות עצמו ללא הופעת החרדה.

טיפול בחרדה חשוב מאד לבצע מיד כאשר מאובחנת החרדה על מנת שלא להביא לכדי החמרת המצב. חרדה שאינה מטופלת עלולה לגרום כאמור לסבל רב עבור המטופל, לגרור לחרדות נוספות ואפילו להגיע לכדי דיכאון. חשוב מאד למצוא את שיטת הטיפול שתהיה המתאימה ביותר למטופל על מנת שהוא יחוש בנוח בנוכחות המטפל, ירגיש שיש לו כימיה ותקשורת טובות אתו וכך ירגיש שהוא נמצא בידיים טובות הדואגות לו ולרווחתו ויוכל לפתוח את לבו ולחשוף עניינים או אירועים אישיים שקרו לו וייתכן וקשורים להופעת החרדה.

טיפול בחרדה באמצעות מכון חיבורים עשוי להיות הצלה של ממש עבור כל מי שמתמודד עם התופעה ומחפש מזור לנפשו. הוכח ששיטות טיפול אלה משיגות הצלחה רבה בהתמודדות עם תופעות של חרדה ואחריהם יכול המטופל לצאת לדרך חדשה וטובה הרבה יותר של תחושת בטחון אשר לבטח הוא לא חש במשך זמן רב.

לקבלת פרטים נוספים אודות סוגי הטיפולים בחרדה, בקרו באתר של מכון חיבוריםhttp://hiburimnamal.co.il/

קטגוריות: בריאות, טיפוח