אם אתם שניה לפני הלידה, ובטח ובטח שאחריה, הרי שתווכחו במוקדם או במאוחר לדעת, שלהיות הורים זה ממש לא מה שתיארתם לעצמכם. נכון שקראתם את כל הספרים הדרושים, נכון שנכנסתם לכל קבוצות ההורים ולקראת הורות וקראתם את הטיפים של כולם ואמרתם אני "אנחנו לא נהיה כאלו", אבל מציאות לחוד ורצונות לחוד.

אז להיות הורים, זו משימה מלאה וממושכת שלעולם כנראה לא תגמר, אבל כדאי לדעת שיש במי ואיך להיעזר. לא צריך להתמודד לבד עם כל כובד האחריות, ולעיתים גם האתגרים. כיצד? הנה כמה אפשרויות תמיכה:

  1. החברים שלכם- בוודאי סביר להניח שכמו בכל חבורה, גם החברים שלכם הם כנראה הורים. ויותר מכך, הם גם ככל הנראה עוברים את אותן החוויות שאתם עוברים. לכן, יזמו מפגש מפעם לפעם, שימו את ההורים עם בייביסטר או ההורים ושבו לדבר ולפרוק את כל מה שיש לכם על הלב. השיחה, הפריקה ואולי גם העצות השימושיות ממי שמתמודדים בדיוק כמוכם, יכול בהחלט לסייע.
  2. קבוצות קהילתיות של בתי ספר להורים- אלו לרוב מתקיימים בתשלום סמלי ביישובים גדולים וקטנים כאחד ומלווים במנחי הורים, ויועצי משפחה שיסייעו לכם לפרוק בעיות ויתנו לכם עצות ושיטות התמודדות עם סיטואציות כמיטב הכתוב בספרים ובפרקטיקה שבה הם מתמחים. חושבים שאתם מוותרים יתר על המידה? מרגישים שמאז שהילדים הגיעו, החיים שלכם נדחקו הצידה? יועצי הקבוצות הללו יתנו לכם בדיוק את הטיפים איך ליצור שיווי משקל רצוי ובריא בין כל הגורמים הללו.
  3. מתמודדים עם כאבי גזים אצל התינוקות? מתלבטים לגבי כל מה שקשור למזון תינוקות? חברת מטרנה החלה בשנתיים האחרונות להעלות הילוך בכל מה שקשור לרמת השירות והייעוץ שהיא נותנת ללקוחותיה וכיום מציעה מספר שירותים לקבלת ייעוץ ושירות על מוצרי התמ"ל שלה. בין השירותים:
  • קבוצות וואטס אפ בנושאי שינה, שבועות ראשונים, טעימות והריון ולידה, בה מלוות יועצות מטרנה המוסמכות ובעלות המומחיות את המשתתפות, עונות על שאלות ותהיות ונותנות טיפים שימושיים בנוסף לשיח הער המתקיים בין המשתתפות כל העת. רישום לקבוצות נעשה דרך אתר האינטרנט של המותג.
  • ערוץ היו טיוב של מטרנה, מטרנה-YouTube בו תוכלו למצוא חוץ מסרטוני המותג, גם שלל סרטוני הדרכה בנושאים שונים הקשורים לתזונת תינוקות, הורות והריון ולידה.
  • עמוד מטרנה- Facebook  בו מתקיימים מפעם לפעם שידורי לייב עם יועצות מטרנה בנושאים שונים, לפי הודעה מראש הניתנת לגולשות וגולשי העמוד. בכל שידור, מופיעה יועצת אחרת, והגולשים מוזמנים לשלוח שאלות תוך כדי המשדר, עליהן היו מעוניינים לקבל מענה מן היועצת. לאחר תום השידור, הוא נשמר בארכיון והגולשים יכולים לשוב ולצפות בו בכל עת, לנוחיותם.
  • מתחם תוכן חדש באתר וואלה- להיות הורים בשיתוף מטרנה, בו תוכלו לקרוא על מחקרים שונים בתחום ההורות וכן לקבל טיפים שימושיים לעולם ההורות.
קטגוריות: בלוג