חופשת הקיץ מגיעה עלינו לטובה בצעדי ענק ואיתה, כמו כל שנה, ההתלבטות כיצד לעבור את התקופה הארוכה עם הילדים כך שלא ישתעממו ויפיקו את המרב. אם באפשרותכם להצטרף לימי חופשה מבורכים, תוכלו לנצל את ההזדמנות לזמן איכות עם הילדים ולנסוע לטיול משפחתי בחו"ל. תוכלו לבחור מבין מגוון יעדי טיולי קיץ אטרקטיביים לאירופה הקלאסית, למזרח או לארצות הברית מחוף לחוף. היקף הטיול ויעדו ייבחרו בהתאם למגבלות הזמן הקיימות בשטח ולתקציב הנתון, כאשר יש לקחת בחשבון כי מדובר בעונת התיירות המבוקשת ובהתאם המחירים. להלן היעדים החמים לטיולי קיץ 2013 ומספר טיפים ליציאה לטיול מוצלח, מהנה וכזה שישאיר אצלכם ואצל הילדים טעם טוב בפה:

מאגם גארדה ועד תחנות הרוח בהולנד – היעדים המבוקשים לטיולי משפחות

יעדי אירופה הינם מבוקשים מתמיד לטיולים עם ילדים. אלה מציעים מקומות רווי אטרקציות ופעילויות מהנות לכל הגילאים בטיול שיכול להתפרס על שבוע ימים ויותר ולכלול עולם במלואו בטיול אחד. תוכלו לבחור לטייל בהולנד וליהנות מנופים ציוריים של עיירות וכפרים הכוללים תחנות רוח, כפר דייגים, שייט בתעלות ועוד. במקום תוכלו ליהנות מרכיבה מישורית ובטוחה באופניים, לבקר בפארקי שעשועים, מוזיאונים פתוחים, אתרי מינייטורות, דולפינריום ועוד. באיטליה תוכלו להזמין כפר נופש באגם גארדה הממוקם לא רחוק מארונה, ליהנות מנוף מרהיב, לבקר יום מבוקר ועד ערב בפארק גארדלנד- לונה פארק גדול ומתקדם ופארק עולם המים, להגיח לוונציה המופלאה ולשוט בגונדולה ועוד הרבה פעילויות מהנות אחרות.

אם בחרתם לבקר בצרפת, תוכלו לבחור בטיול עירוני בפריז המפורסמת ביופייה, לבלות יום מהאגדות בפארק מבית דיסני או להעדיף לשכור רכב או לצאת להצטרף למסלול של טיול מאורגן לצרפת באזור פרובאנס והריביירה הצרפתית ולהיחשף לנופים וטבע במיטבם. במידה ויש ביכולתכם להשקיע בטיול ארוך ויקר יותר, טיול לארה"ב מחוף לחוף יאפשר לכם ליהנות מארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הכוללת את ניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וערים אחרות המציעות אטרקציות מהמוכרות והמרשימות בעולם, שיאפשרו לכם ולילדים ליהנות מימי טיול רווי חוויות מהאגדות, מהסרטים ומלאות אדרנלין שתיזכרנה לאורך זמן, הרבה לאחר החזרה לארץ.

כיצד להבטיח טיול מוצלח- טיפים על קצה המזלג

כדי להבטיח ככל הניתן את הצלחתו של הטיול כדאי להשקיע בבחירת המסלול כך שיתאים לגילאי הילדים ולתחומי העניין שלהם. כדאי שיכלול את האטרקציות הרלוונטיות ביותר בהתאם להיכרות עם הנפשות הפועלות אבל לא יהיה עמוס ומתיש יתר על המידה. את היום ראשון והאחרון כדאי לתכנן תוך התחשבות שמדובר ביום טיסה העשוי לעייף ולחייב הסתגלות לזמנים החדשים במקום היעד. כמו כן, חשוב לזכור להצטייד בתיק עזרה ראשונה מקיף, פרטי הרופא המטפל בארץ, מרשמי תרופות בשימוש במידת הצורך, קולקציית ביגוד נוחה ומתחשבת בתנאי מזג אוויר שונים וחפצי מעבר שמרגיעים את הילדים ואליהם קשורים. במידה והחלטתם לחסוך את מלאכת תכנון הטיול והוצאתו לפועל, תוכלו לשקול להצטרף לטיול מאורגן ייעודי למשפחות. כך תוכלו ליהנות מטיול בראש שקט, הדרכה מקצועית בטיול מתוכנן ומתוזמן וחברה לילדים. חשוב בכל מקרה לוודא את גילאי הילדים שכבר נרשמו לטיול טרום ההרשמה בפועל על מנת לוודא כי אכן מדובר בחברה בת גילם. בנוסף, בחנו היטב את מסלול הטיול המאורגן והאם אינו מאופיין במרוץ כנגד הזמן אלא ברמת הקושי המתאימה לרגליים הקטנות כפי שאתם מכירים אותם.

שיהיה טיול המנה ומוצלח!

קטגוריות: כללי, תיירות