איתור נזילות באור יהודה אינו שונה בדבר מאיתור נזילות בכל מקום אחר, אבל כשאתם מחפשים איש מקצוע שיבצע עבורכם את איתור הנזילות, ומן הסתם אתם תחפשו אותו באור יהודה, אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים באיש המקצוע הנכון. כמה נכון? ובכן, אם תבחרו באיש הלא נכון, אתם עלולים לסיים עם חצי ממרצפות הבית מורמות וחצי מקירות הבית שבורים רק כדי למצוא את מקור הנזילה. אם תבחרו את האיש הנכון, תוכלו לסיים את המשימה עם חדירה נקודתית לקיר לצורך תיקון הנזילה בלבד. איך זה ומה זה אומר לגבי הבחירה שאתם צריכים לעשות? על כך בשורות הבאות.

איך מאתרים נזילות בבית?

כאמור, התהליך עצמו של איתור נזילות באור יהודה אינו שונה מהתהליך בכל מקום אחר, אבל הוא בהחלט יכול להיות שונה מאוד ממקרה למקרה. המטרה היא לאתר את המקום המדויק בו מתרחשת נזילה מהצנרת שעוברת בתוך הקיר ולשם כך עלינו לראות את הצנרת הזאת, אחרת איך נדע היכן יש נזילה. כדי לראות את הצנרת אנחנו יכולים לעשות שני דברים: לשבור את הקיר או להרים את המרצפות לאורך טוואי הצנרת ולחפש בעין היכן בדיוק מתרחשת הנזילה. הבעיה בשיטה זו היא, שזה יכול להיגמר בהרס היקפי נרחב של קירות ורצפת הבית וזה רק לצורך איתור הנזילה. האופציה השנייה היא להשתמש בטכנולוגיות חדשניות המאפשרות לנו להתבונן אל תוך הקיר מבלי אפילו לגעת בו. את זה אפשר לעשות באמצעות טכנולוגיית צילום טרמי המספקת לנו מפת פערי טמפרטורות בתוך הקיר, שעל בסיסה נוכל לזהות תבניות של זרימת מים באזורים שהם לא אמורים לזרום בהם. טכנולוגיה נוספת היא טכנולוגיית האולטרה סאונד המבוססת על שידור גלי קול לקיר ופענוח גלי הקול החוזרים וטכנולוגיית הגז באמצעותה אנו מזרימים גז אל תוך הצנרת, ומשתמשים בחיישני הרחה שמזהים את ריח הגז במקום הוא לא אמור להיות בו.

למעבר לאתר תדמור טכנולוגיות לחץ פה

בחירת האיש הנכון לאיתור הנזילה

כעת ברור לכם מדוע כשאתם מחפשים איש מקצוע לצורך איתור נזילות באור יהודה, חשוב שאיש המקצוע הזה יהיה מצויד לפחות באחת הטכנולוגיות שציינו לעיל. ישנן כיום חברות שמחזיקות בכל שלושת הטכנולוגיות על מנת להבטיח תוצאות כמה שיותר מהימנות אם כי לרוב אין בכך צורה אמיתי. כל אחת מהטכנולוגיות הללו יכולה למקד אותנו בצורה מספקת כדי להבטיח שאנחנו מגיעים היישר לאזור הנזילה מבלי לגרום נזק היקפי מיותר ובלתי נדרש. שימו לב, שאנשי מקצוע שאינם יודעים לעבוד עם טכנולוגיות אלה עשויים לנסות לשכנע אתכם שאין בהן ממש צורך, אבל אל תיפלו לפח. אין אף איש מקצוע קוסם ואם אתם בוחרים איש מקצוע שלא מציע את היכולות הטכנולוגיות הללו, אתם רוצים לצפות לתהליך ארוך, יקר ועם לא מעט עוגמת נפש עד שיאותר מקור הנזילה.

מרחבי הרשת:
אינטרנט מהיר בתשתית סיבים אופטיים
חבילות אינטרנט ביתי מהיר
חבילות שיחות לחו"ל
מגדיל טווח אינטרנט wifi וויפי
פתרונות אינטרנט מהיר – עם בזק בינלאומי
גיבוי בענן לעסקים
מכונת קפה מקצועית לעסקים
מכונת קפה מקצועית

קטגוריות: בלוג