אחת השאלות החשובות ביותר בתכנון של מטבחים יוקרתיים מעוצבים היא כיצד לעשות שימוש בפריטים ובאלמנטים המדברים ויוצרים יוקרה, תוך התאמה לצרכים של בעלי הנכס, כמו גם תנאי השטח. בבואכם לגשת אל תכנון מטבח יוקרתי, הרי שיש צורך להתייחס למספר נתונים קריטיים, על מנת ליצור בדיוק את הפונקציונאליות והמראה המושלמים בהתאמה לסוג החלל אשר עומד לרשותכם, התאמה כמו כפפה ליד לצרכים שלכם ולגודל הנתון.

מטבחים יוקרתיים – לקיחת מידות

הדבר החשוב ביותר בתכנון של מטבחים יוקרתיים מעוצבים הינו לקיחת מידות מדויקות של החלל העומד לרשות המטבח. יש צורך להתייחס גם לפתחים שונים, במידה ואלו קיימים, כמו חלונות או דלתות. חשוב מאוד ליצור תשקיף של תנאי השטח, על מנת לדעת היכן וכיצד למקם כל אביזר וכל אלמנט, החל מהתנור ועד לכיור, מהמדף ועד למכונת האספרסו הביתית, ועל כן, הקפדה על מידות מדויקות הינה השלב החשוב ביותר טרם נחל בתכנון.

התאמת המטבח לצרכים

נקודה נוספת אליה יש להתייחס בתכנון של מטבחים יוקרתיים הינה התאמה של כלל האלמנטים אל הצרכים של האנשים שבסופו של דבר ישתמשו במטבח ויבשלו במטבח. אגב לא רק יבשלו, המטבח בבתים רבים הינו מרכז מפגש של הבית. על כן לצד הבשלן, יש להתחשב גם במשתמשים נוספים והיבטים נוספים. לדוגמא: מיקום נקודת חשמל באי לטובת לפ טופ או מטען, מיקום מסך טלויזיה ועוד. בנוסף, חשוב לתת דגשים על נקודות חשובות, כמו גודלו של השיש, הגודל של הכיור או המקרר, הגודל של התנור וכמובן כמות הארונות והמגרות לצורכי אחסון.

בחירת הסגנון

היום אנחנו בהחלט עדים למגוון עצום של סגנונות מבחינת עיצוב המטבחים. את מטבחי היוקרה שלנו אנחנו יכולים לבחור במראה דרמטי, קלאסי, כפרי, בקווים ישרים ומודרניים או באפיונים ייחודיים. את סגנון המטבח חשוב להתאים גם לסגנון העיצוב הכולל של הבית, על מנת ליצור קו אחיד מבחינת העיצוב הכולל.

פרזול

אין ספק כי אחת מן הנקודות החשובות ביותר בתכנון של מטבחים יוקרתיים הינו הפרזול, הבא לידי ביטוי החל ממסילות המגירות ועד לאמצעי הסגירה של הארונות והידיות של הארונות. פרזול איכותי הינו כזה המשתלב בכל מטבח יוקרתי ומאפשר לנו שימוש יומיומי לאורך שנים רבות וארוכות עם מינימום של בלאי. תכנון מטבחים בהתאמה אישית הינו מלאכת מחשבת הנוגעת בכלל האספקטים של המטבח על מנת להביא את המראה אותו אנחנו מחפשים, תוך שימוש בעיצוב וסגנון מתאים ובדגש על התאמה מלאה לצרכים של דיירי הבית.

לסיכום, בין אם אתם מעוניינים במטבח כפרי או מטבח מודרני או שבכלל אתם בעניין של מטבח במראה רטרו או זכוכית. ניתן כיום לעצב עבורכם את החלום מא' ועד ת' ממש בהתאמה מלאה לצרכים, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים על מנת שתפיקו הנאה מרובה מהמטבח בו השקעתם.

EMB מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית ממוקמת באור יהודה, בכתובת – בניין טרמינל סנט, רחוב אריק איינשטיין 2, אור יהודה.

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

קפסולות אספרסו  – מבית נספרסו
מכונות קפה – נספרסו
טיול בישראל עם שירותי השכרת רכב מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בתל אביב – שלמה סיקסט

קטגוריות: בלוג, לבית ולגן