פורטל טופ דודים מרכז עבורכם אנשי מקצוע בקליק. עד 3 טכנאי דודים מומלצים יצרו אתכם קשר, ויתנו לכם הצעת מחיר קונקרטית עבור תיקון דודים ותיקון תקלות חשמל בדודים. שימו לב כי במקרים מסוימים, תיקון דוד דווקא מחייב חשמלאי ולא מתקן דודים.

כל מכשירי ביתנו השונים עשויים להתקלקל, בין אם מדובר בדוד השמש או בקומקום החשמלי. דודי שמש חשופים לאיתני הטבע, והם נמצאים בד"כ על הגג. בין אם הגג שלכם מקורה או לא, עדיין הדודים בד"כ יהיו חשופים למזג האוויר המשתנה, מה שמוביל עם השנים גם לצבירת בלאי טבעי. כאשר יש צורך לאתר מתקן דודים מומלץ, או חברה המבצעת תיקון דודים מכל הסוגים, חובה לבחור באנשי המקצוע הנכונים. תוכל להזמין תיקון דודי שמש דרך טופ דודים ולקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות!

תקלות בדודי שמש ותיקון דודים בקליק

אתם בטח כבר מכירים את התפקוד השגרתי של הדוד שלכם, גם בחורץ וגם בקיץ. אם הדוד לא עובד כראוי בחורף, העניין עשוי להוות מטרד של ממש עבור המתגוררים בבית. לא לחינם דיברנו קודם לכן על קומקום חשמלי. בדומה לקומקום שבמטבח, גם חלקים מסוימים בדודי שמש עשויים לצבור אבנית ולהיחסם. ה"קולט" הוא אחד מאותם חלקים אשר עשויים להיחסם על ידי אבנית, מה שיוביל לחימום וקירור איטיים יותר של המים בדוד. שימו לב כי סתימה בקולט ניתנת לתיקון, כמובן.

תיקון סתימה בקולט יכול להתבצע יחסית בקלות ובמהירות, אך כמובן שחשוב להסתייע באנשי המקצוע הנכונים. פורטל טופ דודים מרכז עבורכם מתקני דודים מומלצים, אך לא רק. בפורטל תמצאו מחירון מומלץ לתיקוני דודים, מידע עיוני בנושא תיקון דודי שמש ועוד. באופן כללי, דוד השמש אינו כולל חלקים מרובים או מורכבים מאוד, ככה שאתם בהחלט יכולים לקרוא בנושא. לאחר קריאה לא ארוכה, אתם תדעו בדיוק איזה חלקים בדוד השמש תקינים ואילו זקוקים להחלפה.

להחליף דוד או לתקנו?

אמנם אנחנו רגילים להחליף בקצב מהיר את המכשירים שמתקלקלים בביתנו, אך דוד שמש בדרך כלל אפשר לתקן. ישנן תקלות שונות בדודי שמש הניתנות לתיקון, כמו למשל נזילות מים בדודי שמש. אמנם נזילות מים אפשר לתקן לפעמים, אך יש לזכור כי נזילת מים היא לפעמים בעיה-חוזרת ונשנית.

אם ברשותכם דוד שמש ישן יותר מאשר 15 שנים, יש סיכוי שהתיקון של נזילות מים לא יחזיק מעמד לאורך זמן. במקרים מסוימים, אכן תצטרכו להחליף דוד שמש. החלפת דוד שמש מתבצעת על ידי אנשי המקצוע המהימנים ביותר, ואותם מוצאים דרך פורטל טופ דודים. ספרו לנו מה התקלה, אנחנו נאתר עבורכם אנשי מקצוע מומלצים באזורכם.

 

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

 

קטגוריות: בעלי מלאכה