אם בשעה טובה גם לכם עומדת להיוולד בת מתוקה, אנחנו בטוחים שאתם כבר מתחילים לחשוב על שם מתאים בשבילה, ואם אתם כבר סגורים על זה שאתם מעדיפים שמות לבנות באות א׳, דעו שיש לא מעט אופציות מהן תוכלו לבחור. הנה כמה רעיונות לשמות מנצחים באות א׳.

ויהי אור

אין ספק שהשם אור באות א׳ זה שם נהדר וגם כל נגזרותיו כמו אורית, אורה, אורלי וכן הלאה. זהו שם שמדבר בעד עצמו והמשמעות שלו היא עוצמתית וחיובית בהחלט.

באושר ואושר

גם השם אושר זה שם פשוט נהדר שמבטא בצורה פשוטה ומזוקקת את התחושה החזקה שמרגישים כשמצטרפת לחיק המשפחה בת חדשה. גם כאן יש שמות לבנות מאותה המשפחה כמו אושרית, אושרה וכן הלאה.

שמות מהטבע

האות א׳ מביאה גם לא מעט אופציות של שמות לבנות מעולם הטבע, בין אם אלו שמות של בעלי חיים או דווקא צמחים. כמה אופציות מעניינות ויפות הן אילנית, איילה או איילת, איריס, אירית ואלומה.

משב רוח בינלאומי

אם אתם מחפשים שמות לבנות עם אווירה קצת יותר בינלאומית, דעו שלא חסרים כאלו גם באות א׳. כמה דוגמאות על קצה המזלג: אלין, אלינור, אמיליה, אמה, אמילי, אנאבל ועוד.

חפשו ברשת עוד אפשרויות

אז נגענו כאן בכמה שמות לבנות באות א׳ וכמה כיוונים שאפשר ללכת אליהם, אבל האמת היא שיש עוד לא מעט אופציות ששווה להכיר. אנו ממליצים בחום להיכנס לאינטרנט ולחפש עוד רעיונות שעשויים להתאים. ובסופו של דבר, בין אם תחליטו לקרוא לילדה שלכם איימי, אילאיל או בכלל אליאנה – הכי חשוב שתהיה תמיד בריאה ומאושרת. מאחלים לידה קלה ונעימה ומקווים שתצליחו לבחור את השם המושלם בקלות!

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: כללי