• BREVILLE THE BAMBINO PLUS – על פניו מכונת ה במבינו פלוס יכולה להיראות קצת קטנה ומרושלת מבחינה חיצונית לעומת המתחרים אבל אל תתנו למראה להוליך אתכם שולל, בבמבינו פלוס הושקעה מחשבה רבה והפונקציונאליות שלה היא מהגבוהות שיש ברמה זו של מכונות הקפה המקצועיות לבית, היא קלה יותר לשימוש מרוב המכונות באותה קטגוריה, מתוכנתת עם פונקציות מעולות שימנעו מכם לשרוף את הקפה, יש תוכנה של אידוי אוטומטי והקיטור שלה חזק משמעותית משאר המתחרים. לסיכום הבמבינו פלוס לדעתנו היא מכונת הקפה המקצועית המומלצת ביותר לבית.
• Ultima Pro – עוד מכונה שהפונקציונאליות שלה היא אולי הערך הגבוה ביותר, כיוון והיא מאפשרת בקלות יחסית להכין משקה אספרסו מושלם ממש כמו בבתי הקפה המקצועיים ביותר, תוכלו להפיק באמצעות לחיצת כפתור פשוטה אספרסו כפול, ניתן לשנות את אופן החליטה שתתאים לאספרסו גדול יותר ובכך לעדן את הקפה ולהפך, מיכל המים הקטן מחייב אתכם אמנם להחליף מים בתדירות גבוה יותר אבל זה בכוונה כדי שהמים יהיו טריים יותר ובכך ישפרו את טעם הקפה שלכם.
• GAGGIA CLASSIC PRO – מכונה זו נחשבת לאחת היותר פופולאריות שקיימות בקטגוריה זו של מכונות קפה מקצועיות לבית, זוהי מכונה איטלקית המעוצבת בהתאם, היא מכילה מסנן בגודל וברמה מסחרית ושרביט קיטור משודרג, ביחס לשתי המכונות הקודמות שסקרנו היא פחות פונקציונאלית וקלה לשימוש, אך היא מעוצבת יותר ועדיין מכונת קפה מקצועית מעולה לבית.

לסיכום: בסופו של דבר רוב האנשים בוחרים את מכונת הקפה שלהם לפי שני פרמטרים הראשון הוא העיצוב, חשוב מאד לאנשים שהמכונה תשתלב היטב עם עיצוב המטבח או המשרד ותראה יוקרתית ויפה ובפרמטר הזה ללא ספק ה GAGGIA CLASSIC PRO תהיה הבחירה הראשונה של רוב האנשים.

הפרמטר השני הוא מדד הפונקציונאליות שהיא בעצם קלות ההכנה של הקפה ואיכות התוצר המתקבל, כלומר אין צורך בידע רב וטכניקות להפיק משקה אספרסו איכותי אלא רק שימוש בפונקציות המובנות במכשיר. בפרמטר זה ללא ספק מכונת BREVILLE THE BAMBINO PLUS מובילה ותהיה הבחירה הנכונה יותר.

 

מרחבי הרשת:

עופר איתן – לינקדין

קטגוריות: מזון ומשקאות