מחפשים פעילות מדעית מעשירה ומיוחדת לילדים לתקופת החופש הגדול? מעולה! אין ספק שמדובר על חוויה לימודית ומהנה בו זמנית וזה בהחלט רעיון מעולה. אנו רוצים להמליץ על כמה מוזיאונים שבהחלט יענו על הדרישה ושאפילו אתם ההורים תאהבו מאד.

מוזיאון הטבע בתל אביב

מוזיאון הטבע בתל אביב זו אחת האפשרויות הנפלאות ביותר להורים המחפשים חוויה מדעית ולימודית שלמה. המוזיאון המדעי מציג לקהל הרחב את אוצרות הטבע הלאומיים של מדינת ישראל עם אלפי פריטים מרתקים שנאספו במשך שנים. המוזיאון לכל המשפחה  פתוח בכל ימות השבוע מלבד ראשון וילדים עד גיל חמש נכנסים בחינם. לא מעט פעילויות אינטראקטיביות לילדים, שווה מאד.

המוזיאון לרפואה ומדע בטכנודע חדרה

1200 מטר רבוע עם לא פחות מ-120 מציגים מרתקים. המוזיאון זו בעצם חוויה שמעבירה את המבקרים דרך גוף האדם עם שש תערוכות בנושאים שונים כמו גנטיקה, וירוסים וחיידקים, הלב, הריאות והמוח ועוד.

מדעטק חיפה

במוזיאון מדעטק חיפה יהנו הילדים מלא פחות מ-20 תערוכות עם מאות מוצגים אינטראקטיביים לתפעול עצמי. בחצר הענקית תמצאו פארק מדע המסכם את פועלם של גדולי המדענים בהיסטוריה. אופציה מעולה לקטנטנים – מתחם לגיל הרך המשלב חוויה לימודית עם הבנה מדעית טכנולוגית.

לונדע באר שבע

מוזיאון ילדים גדול ומרשים המתפרש על פני שלוש קומות. מגוון נושאים מדעיים מעניינים וחשובים – כוח הכבידה, משחקי מילים, היסטוריה של העולם, תזונה ובריאות, מגילת העצמאות והיסטוריה של מדינת ישראל ועוד.

לסיכום – אם אתם מחפשים פעילות מדעית ולימודית מחד, אך מהנה וחווייתית מאידך, אלו הן האופציות הטובות ביותר בישראל מצפון לדרום. זה הזמן לבחור מוזיאון או שתיים ולהגיע עם הילדים לסיור לימודי מהנה ובלתי נשכח, חווית חופש גדול מעולה. תהנו!

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

 

קטגוריות: חינוך ודת