בשנים האחרונות עלתה המודעות לעיצוב פנים מקצועי, תהליך שמטרתו לשדרג את סביבת המגורים כך שתתאים לצרכים המשתנים של הדיירים. תהליך עיצוב פנים מקצועי מייצר הבדל משמעותי המבוסס על ניסיון עשיר וידע מקצועי שיש למעצבי פנים שרכשו את השכלתם בדרך מוסדרת. הם ידעו כיצד למקסם את הפוטנציאל של החלל בדרך הטובה ביותר, תוך התייחסות לאילוצי השטח ולתקציב שנקבע מבעוד מועד. עוברים לדירה חדשה? שוקלים לעצב את הבית מחדש? מעוניינים למכור ולהעלות את שווי הנכס? להלן 5 סיבות מדוע כדאי להשקיע בעיצוב פנים מקצועי לבית.

עיצוב פנים שעושה הבדל גדול

ידע מקצועי כבסיס להצלחה

זיקה אסתטית חזקה לא מחליפה ידע מקצועי שיש לאיש מקצוע כמו מעצבת פנים. לכן, גם אם אתם סבורים שתוכלו לשפר את חזות הבית, לא בהכרח יש לכם את הידע הדרוש והכלים לעשות זאת ואתם עשויים להיקלע להוצאות גבוהות ולתהליך ארוך ומייגע שלא ישיג את התוצאה המבוקשת.

עיצוב מקצועי חוסך כסף

רבים חוששים להיכנס לתהליך של עיצוב פנים מקצועי מחשש שהוא יעלה להם כסף רב והם יקלעו להוצאות גבוהות מכפי שציפו. אבל ההפך הוא הנכון: ברגע שקובעים תקציב מול מעצבת פנים, היא תחסוך עבורכם כסף רב. ראשית, כיוון שיש לה את הידע והכלים לחולל מקסימום שינוי במינימום תקציב, היא חוסכת לכם זמן לבחור אנשי מקצוע, חומרים, לפקח על תהליך הביצוע – זמן ששווה הרבה כסף, במיוחד כשאתם נאלצים להיעדר מהעבודה על מנת לעמוד בכל המחויבויות שכרוכות בעיצוב פנים עצמאי. בנוסף, מעצבת פנים יכולה לאתר אלטרנטיבות זולות שלא חשבתם עליהם, למשל, להשתמש בפתרונות שדורשים התערבות מעטה ולחסוך כך שיפוץ מאסיבי ויקר.

העלאת שווי הנכס במהירות

סיבה מצוינת להיעזר בשירותי עיצוב מקצועיים היא לצורך השבחת הנכס. ניתן באמצעות שינויים קוסמטיים עדינים יחסית לשדרג פלאים את סביבת המגורים. החלפת חזיתות במטבח, צביעה מחודשת של הבית, סידור מחודש של הסלון וחדרי השינה, תוספת של אביזרים, ריענון מוצרי הטקסטיל. אך כדי להלביש מחדש את הבית או לשבור קיר כדי להרחיב למשל את החדר על חשבון מרפסת, חשוב להשתמש בשירותי ייעוץ של מומחים מתחום העיצוב וליהנות מבית מרשים יותר בעיצוב שמשפיע על שוויו בשוק.

מעבר לדירה המעוצבת בהתאמה אישית

יתכן מצב בו רכשתם דירה שאהבתם או בכוונתכם לעבור לדירת קבלן אך זו לא תואמת כלל לצרכים שלכם. אם זו דירה יד 2 יתכן שהיא מסודרת ומעוצבת לא בסגנון המועדף עליכם ואם זו דירת קבלן, לפעמים יש מה לשפר כדי לתכנן את החלל כך שיתאים להרכב הנפשות ולאורח החיים הייחודי למשפחה. עיצוב פנים מקצועי חותר להתאמה אישית של הדירה לצרכי הדיירים.

לא חייבים לעבור דירה כדי לשנות סגנון חיים

אם החלטתם להישאר בנכס שלכם אבל ההרכב המשפחתי השתנה: ילד חדש נוסף למשפחה או להפך, הילדים עזבו את הקן וברצונכם לשנות את המרחב הפיזי כך שיתאים לסגנון החיים העדכני, ניתן לבחור מעצבת פנים מומלצת אשר תסייע לכם להתאים את הבית לרצונותיכם וצרכיכם העכשוויים בדרך הטובה ביותר מבלי שתצטרכו לעבור דירה. לסיכום, כדאי להשקיע בייעוץ וליווי של מעצבת פנים כאשר מעוניינים לעמוד בתקציב שנקבע מראש ובלוח זמנים וליהנות מנכס אטרקטיבי יותר המותאם באופן אישי לצרכים הייחודיים של דייריו. רץ ברשת: יורם קראוס – על העקרונות המשותפים בין טיפוס הרים לעולם העסקים יורם קראוס – ערוץ יוטיוב מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – כתבה על יורם קראוס יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים יורם קראוס בסיפור מסע אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה יורם קראוס מספר על הקשר הערכי שבין טיפוס הרים לניהול פרויקטים