היום זה כבר לא סוד שכמות המתגרשים נושק כבר לשליש מתוך המתחתנים, כאשר שיאנית הגירושין הינה ירושלים ובמקום השני תל אביב, מחוז המרכז מהווה כמות בלתי נכבדת של גירושין ולכן גם תמצאו באזור המרכז לא מעט עורכי דין שמתמחים בנושאי גירושין, הסיבה ברורה לכולם, איפה שיש עבודה כדאי להיות. בגלל שאחוז הגירושין הוא גבוה ויש הרבה עורכי דין בתחום, צריך לדעת למי לפנות ואת מי לקחת. קחו בחשבון שלפעמים בחירת העורך דין הנכון יכולה לחסוך לכם מאות שקלים בחודש ולפעמים אפילו אלפי שקלים. תחום הגירושין הינו תחום לא קל, עורך דין גירושין מנוסה יכול תמיד למצוא תקדימים בכל מיני משפטים ולנסות לעזור לכם לצאת מהמצב הלא נעים הזה בצורה הכי טובה שאפשר.

כאמור שבירת התא המשפחתי הינו חוויה מתלתלת, יש צורך להגיע להסדרי ראיה עם הילדים, לעשות חלוקת רכוש נכונה ולדון על ענייני המזונות, רוב הדברים בסופו של דבר מסתכמים בכסף, במקרים רבים האב יצטרך ליטול על עצמו את רוב התשלומים על הילדים, תשלומים שיכולים להגיע לאלפי שקלים בחודש, עורך דין טוב יוכל למצוא את הדרך להוזיל לכם את העלות.

עורך דין גירושין במרכז גם צריך לדעת לתמוך ריגשית בלקוח שלו שעובר תהליך קשה וזמנים לא אידיאליים, הוא צריך לדעת כיצד לפנות אליו ואיך לייעץ לו בצורה הטובה ביותר.

איך בוחרים עורך דין גירושין?

כדאי לפני שבוחרים את העורך דין בשבילכם, לפנות קודם כל לחברים/מכרים ואנשים שאתם מכירים שימליצו לכם על מישהו, עדיף אפילו מישהו שחווה את הגירושין על בשרו ויכול להעיד בפועל על אותו עורך דין, אל תשכחו זה העתיד שלכם, טעויות / עורך דין לא טוב ואתם יכולים לשלם על זה ביוקר, מעבר לזה כדאי לבדוק כמה הוא מנוסה בתחום, לראות תיקים שזכה בהם וכמובן לעשות כמה פגישות היכרות עם כל אותם עורכי דין שהמליצו לכם עליהם ולבחור את זה שהיה לכם קליק איתם.

גברים רבים נוטים לבחור דווקא עורכת דין אישה כדי ליצור איזה אמפטיה לשופט, זה אף פעם לא הוכח כמשהו שהשופטים מתייחסים אליו יותר מדיי, אך אולי יכול לתת כמה נקודות זכות.

בסופו של דבר כדאי לכם לבחור עורך דין מנוסה, עם המלצות של חברים/מכרים ואחד שיהיה לכם איתו קליק ותוכלו לדבר איתו פתוח על מה שאתם רוצים להשיג בסופו של דבר בהסדר הגירושין.

קטגוריות: בלוג, שירותי יעוץ