החברה הישראלית שרוכשת את הפעילות הבינלאומית של מובלין  | זומד – עופר איתן

חברת הטכנולוגיה לשיווק דיגיטלי זומד (zoomd) הכריזה על חתימת על הסכם רכישת הפעילות הבינלאומית של חברת מובלין (Moblin), ההסכם בין החברות נחתם ב-8 ביולי 2017. החברה הישראלית שהונפקה בבורסה של טורונטו (קנדה) לפי שווי חברה בגובה 100 מילון דולר קנדי, רכשה את מובלין המתמחה בקידום ושיווק הורדות של אפליקציות סלולר בתמורה ל-10 מיליון דולר.

השילוב בין החברות נועד לייצר פלטפורמה מתקדמת המבוססת על ביג דאטה, בינה מלאכותית על מנת לאפשר למפרסמים לייצר בקרה ולנתח טוב יותר את מאפייני קהלי היעד ולבצע אופטימיזציה לניהול הקמפיינים בכל ערוצי הדיגיטל שבהם נמצא הגולש.

החברה הממוזגת הוערכה לאחר הסכם הרכישה של הפעילות הבינלאומית של מובלין לפי שווי של 30 מיליון דולר. על פי ההסכם, בעלי חברת מובלין  יחזיקו ב-33% ממניות החברה הממוזגת, ושאר המניות מוחזקות על ידי חברת זומד.

עופר איתן

עופר איתן

חברת מובלין הוקמה ע"י היזמים עופר איתן, עמרי ארגמן וניב שרוני, החברה הישראלית מכרה את הפעילות המקומית לקבוצת אדלר חומסקי, והפעילות הבינלאומית מעתה שייכת לחברת הממוזגת זומד. הפלטפורמה של מובלין מאפשרת הפצת אפליקציות סלולר בכל רחבי העולם, ובשילוב מנוע החיפוש הפנימי לאתרים ולאפליקציות המבוסס על AI המוצר העדכני של החברה מאפשר למפרסם ללמוד לעומק ולנתח את מאפייני קהלי יעד שלהם, לייצר בקרה של  ערוצי המדיה והדיגיטל שבהם קהלי היעד משתמשים וכך ניתן להתאים את המסרים בצורה מיטבית.

זומד עדכנה לאחרונה כי הפלטפורמה החדשה שלה משווקת באמצעות מודל עסקי המבוסס על תוכנה כשירות (SaaS), כלומר ניתן לרכוש ריניינר קבוע וליהנות מכל היתרונות של הפלטפורמה החכמה. הפלטפורמה המתקדמת של החברה הממוזגת זומדמהווה בשורה אמיתית עבור כל מפרסם שרוצה למקסם את תוצאות הקמפיינים שלו לאפליקציות למובייל ולמכירת מוצרים שונים.

עופר איתן: "הפלטפורמה החדשנית שלנו נועדה לסייע למפרסמים לנהל את הקמפיינים שלהם בכל ערוצי הדיגיטל ולמקסם את התוצאות. המערכת החדשנית מאפשרת למפרסמים להשיג את היעדים שהוצבו בכל קמפיין והיא מסייעת להם לנתח את קהלי היעד, לנטר מגמות בשוק ולאפיין התנהגות צרכנית של קהלי המטרה, כמו גם ניתוח מדויק של רכישת המדיה לפרסום, על כן כל המפרסמים שעושים שימוש בפלטפורמה העדכנית זוכים ליתרונות משמעותיים על פני המתחרים שלהם שמשתמשים במערכות אנליטיק מתחרות."

בינואר 2021 זומד השיקה את גרסת התוכנה כשירות שלה, זו תוכנת SaaS מתקדמת לניהול קמפיינים עצמאי. התוכנה החכמה והמתקדמת יעילה ומאפשרת לכל המפרסמים לנהל קמפיינים מוצלחים בערוצים הדיגיטליים החשובים והמרכזיים בזירת האינטרנט, וזאת תחת תוכנה אחת ובעזרת ממשק ידידותי למשתמש. המערכת מתאימה לכל המפרסמים המנהלים קמפיינים בכל הערוצים הדיגיטליים כולל ערוצי הסושיאל. הגרסה החדשה המוצעת כתוכנת שירות זוכה להצלחה ולביקוש רב והיא חוסכת זמן יקר וכוללת את כל הפיצ'רים הנדרשים לניהול קמפיינים באופן עצמאי במגוון ערוצים במקביל ובמסך אחד ונוח. מנכ"ל החברה הוא עופר איתן.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס