רוצים לשפץ את הבית שלכם באור יהודה ומחפשים את איש המקצוע המתאים למשימה? מן הסתם, המטרה שלכם היא למצוא את איש המקצוע הטוב ביותר ולשלם לו את הסכום הנמוך ביותר שאפשר, אבל לא תמיד זה עובד יחד ולא לחינם. עבודה טובה דורשת חומרים טובים יותר, זמן רב יותר, ידע וניסיון מקצועיים גדולים יותר ואיש מקצוע רציני יותר. העניין הוא שאם אין לכם היכרות עם העולם של שיפוצים באור יהודה, אתם כנראה תתקשו להעריך את האיכויות המקצועיות של האדם העומד מולכם ובשורות הבאות נספר לכם כיצד תוכלו בכל זאת להבטיח שאתם עושים את הדברים נכון.

המלצות וחוות דעת מקצועיות ביחידה לשיפוצים

כן… כולם אומרים לכם שאתם צריכים למצוא המלצות על איש מקצוע המבצע עבודות שיפוצים באור יהודה, אבל לא כולם מסבירים לכם איך להשתמש בהמלצות האלה. ככלל, אתם רוצים להשיג כמה שיותר המלצות על שם אחד ספציפי ואת זה לא תוכלו לעשות רק באמצעות החברים, בני המשפחה והשכנים שלכם. לשם כך, עליכם לפנות לאנשי מקצוע בתחום הבנייה, המלאכה והשיפוצים ולבקש חוות דעת מקצועיות. חוות דעת אלה יכולות בהחלט להציב בפניכם שמות של קבלני שיפוצים שכדאי מאוד לבחון אותם, אל מול אחרים שאולי כדאי להתרחק מהם. מקדו את המאמצים שלכם בהיבט זה, סביב קבלת חוות דעת מקצועיות על קבלנים המבצעים עבודות שיפוצים באור יהודה ותוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר.

לאתר היחידה לשיפוצים לחץ כאן

קבלן רשום

מבין כלל הקבלנים ואנשי המקצוע באתר היחידה לשיפוצים  המספקים את השירות של עבודות שיפוצים באור יהודה, ישנם לא מעט שהם כלל לא קבלנים רשומים. יש להם ידיים טובות, הם יודעים את העבודה, אבל הם יכולים בהחלט ליפול במשימות הקטנות, ולא פחות מכך הגדולות, של עבודות השיפוצים ואת התוצאות של זה אתם תצטרכו לשאת על גבכם. אם אתם רוצים להבטיח שאיש המקצוע שאתם משלמים לו ממיטב כספכם הוא באמת איש מקצוע, התמקדו אך ורק בקבלנים רשומים המופיעים בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון.

הסכם עבודה

עבודות שיפוצים באור יהודה הוא שירות כמו כל שירות אחר, וכשירות המסופק תמורת תשלום, חייבות עבודות אלה להיות מעוגנות בהסכם משפטי מחייב. בהסכם הזה אתם רוצים לעגן שורה של נושאים כמו מודל תשלום מדורג, התחייבות הקבלן לתיקון כל ליקוי שיימצא במסגרת בדיקת בדק בית בתום הפרויקט, שימוש של הקבלן בקבלני משנה שהם כולם קבלנים רשומים ואפילו אלמנטים מקצועיים הקשורים לעבודות השיפוץ עצמן, לרבות צירוף תכנית השיפוצים והמפרט הטכני. קבלן שיפוצים שלא יסכים לחתום על הסכם כזה למשל, הוא כנראה לא קבלן שיכול להרשות לעצמו להתחייב לסטנדרטים האלה ועם קבלן כזה אתם לא רוצים לעבוד, גם אם הוא מציע שירותי עבודות שיפוצים באור יהודה כבר חמש עשרה או עשרים שנה.

רץ ברשת:

יורם קראוס – על העקרונות המשותפים בין טיפוס הרים לעולם העסקים

יורם קראוס – ערוץ יוטיוב

מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – כתבה על יורם קראוס

יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

יורם קראוס בסיפור מסע אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה

יורם קראוס מספר על הקשר הערכי שבין טיפוס הרים לניהול פרויקטים

קטגוריות: בלוג