בכל מה שקשור  לעבודות של שיפוצים או של בניה בבתים או מבנים העשויים בטון, יש מקרים רבים אשר בהם יהיה צורך לנסר בתוך קירות של בטון. הניסור בבטון נדרש במקרים אשר בהם יש צורך לפתוח דלתות חדשות, רוצים ליצור חלונות, כך גם כשיש צורך בהרחבה של פתחים קיימים במקומות שונים.

כך גם יש מקרים רבים אשר בהם מבקשים להסיר מסתור כביסה על מנת להרחיב את שטח הבית על החשבון כאשר העבודה אמורה להיעשות בעזרת כלים מקצועיים מתחום ניסור הבטון.

מי מבצע את העבודות שמערבות גם ניסור בטון?

על מנת לבצע את ניסור הבטון, ובמיוחד שמדובר דווקא בניסור בטון מרכז הארץ,חשוב להצטייד בכלים מקצועיים ומיוחדים במיוחד למטרה הזו של הניסור בבטן. זאת משום שהבטון הוא חומר כל כך חזק והוא למעשה החומר הכי חזק שקיים בעולם הבנייה, על כן, הציוד אשר בו אמורים לבצע את עבודות הניסור, חייב להיות ציוד מותאם בדיוק למטרה הזו.

מדובר בציוד שמסוגל לנסר את הבטון בצורה הכי מדויקת והכי חדה ורק כך אפשר להצליח במשימת הניסור ולעשות את זה בצורה הכי טובה והכי יעילה.

איך מבצעים את הניסור בבטון?

אז איך למעשה מתבצעת העבודה של ניסור בטון? לצורך הניסור עושים שימוש במסור מיוחד שהוא בעל להב עוצמתי במיוחד. הלהב מצופה בשבבי יהלום וזה מה שלמעשה עושה את המסור לחד ומהיר.

מהם אותם שבבי יהלום?

שבבי היהלום הם לא היהלומים שאנחנו מכירים מעולם התכשיטים. מדובר ביהלומים ששייכים לתחום התעשייה והם מיועדים למטרה הספציפית הזו של מסורי היהלום.

היהלום הוא חומר מאוד חזק והוא מסוגל לגבור על הבטון שהוא החומר הכי חזק בעולם הבניה. התוצאה היא ניסור מהיר וחד הנעשה בצורה הכי ממוקדת והכי טובה.

בעבר כאשר לא היה עדיין את מסור היהלום, הטיפול בבטון היה הרבה יותר מורכב והרבה יותר מסובך. כל ניסור שנעשה בקירות הבטון הוביל לנזקים שונים בשאר חלקי הקיר ולעיתים אף נגרמו נזקים לחלקים אחרים במבנה.

ברור אם כן עד כמה משמעותי הציוד המתקדם שנועד לצורך הטיפול בקירות הבטון.

ניסור רטוב

ניסור באמצעות מסור היהלום נעשה גם עם שילוב של מים. המים נועדו על מנת לקרר את המסור ועל הדרך ישנו הרווח בכך שאבק הבטון הרעיל אינו מתפזר בחלל וכך המקום נשאר נקי. כך גם העובדים לא נאלצים לשאוף חלקיקי בטון שמסכנים את הבריאות.

 

עוד משהו שיעניין אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים