עבודות שימור ותחזוקה במבנים לגובה נדרשים מעת לעת, הן כשרוצים לבצע חידוש צביעה לקירות חיצוניים והן כשיש צורך לתקן פגמים שונים כמו אבני שיש מתנדנדות. בנוסף, עבודות מן הסוג הזה מבצעים גם תוך כדי בנייה של בניינים גבוהים. על מנת לבנות, לתחזק ולשמר את המבנה, יש צורך בציוד מיוחד שיאפשר להגיע לקומות הגבוהות. עבודת גובה בסנפלינג נחשבת ליעילה, הבטוחה והמהירה ביותר, והשירות ניתן למגזר הפרטי והעסקי גם יחד.

סוגי עבודות סנפלינג 

  • שיקום ושיפוץ חזית בניין – שיקום ושיפוץ חזית בניין נדרש במקרה של בניינים הסובלים מבלאי והתיישנות כתוצאה מפיח ונזקי מזג אוויר. ללא טיפול מותאם ובזמן, דיירי הבניין עלולים לסבול מחדירת מים, רעש, קור וחום חריגים החודרים דרך הקירות וכן התפוררות של החומרים המצפים את המבנה עד לכדי סכנת חיים של ממש.
  • איטום קירות חיצוניים – אבני שיש – עד לשנת 1994, לא היה קיים בישראל תקן מסודר בנושא איטום קירות חיצוניים באבני שיש. כתוצאה מכך, חברות רבות היו מתקינות את אבני השיש על הבניין לפי ראות עיניהם ועל פי השיטה הטובה ביותר לדעתם, ללא תקנים המסדירים את נושא הבטיחות. עם השנים, וכתוצאה מנזקי מזג אוויר, אבני השיש מתנתקות מן הקיר ונופלות. מעבר לעובדה שהבניין הופך ללא אסתטי, מדובר בסכנה של פגיעת אבני שיש על עוברי אורח.
  • ניקוי חלונות – ניקוי חלונות בגובה הוא שירות מבוקש ביותר בבניינים גבוהים, הן עבור בנייני משרדים ועסקים והן עבור בנייני מגורים. כתוצאה משינויים במזג האוויר, כדוגמת גשם ואחריו סופת חול וכן טביעות אצבע על החלון והתייבשות של אבנית – חלונות הבניין הופכים למלוכלכים. שירות של ניקוי חלונות בסנפלינג הינו אידיאלי עבור מי שמעוניין לשמור על מראה יוקרתי ונוצץ של הבניין.
  • צביעה של קירות חיצוניים – צבע חדש למבנה קיים מעניק לו חיים חדשים, בנוסף לזה שמוסיף לו שכבת הגנה נוספת ותורם לאיטום ולבידוד. מומלץ לבצע צביעה חיצונית לבניין אחת לשנה, ואף קודם כשמדובר בבניינים הסמוכים לצירי תנועה מרכזיים וסובלים מפיח אשר משחיר את הקירות.

מהם הפרמטרים מהם נגזר המחיר בעבודה בסנפלינג?

המחיר בעבודה בסנפלינג נגזר בין היתר מרמת הסיכון – ככל שמדובר בבניין גבוה יותר ובביצוע של עבודה מורכבת – כך המחיר יגדל. כמו כן, ככל שהעבודה הנדרשת היא רחבה יותר ומצריכה מספר עובדים גדול יותר – יעלה מחיר השירות. בנוסף, יש לשכלל פנימה את עלויות הביטוח של העובדים.

מדוע כדאי להיעזר בחברת מנוסה?

עבודות גובה בסנפלינג דורשות מקצועיות רבה וסטנדרים גבוהים של בטיחות, הן של הצוות המקצועי והן של הציוד עמו הם עובדים. בחירה בחברה מנוסה לביצוע העבודות תבטיח לכם מחיר הוגן, צוות מקצועי ומיומן המחזיר בכל ההסמכות הדרושות לצורך עבודה בגובה וכן אחריות לביצוע עבודה מושלמת.

מרחבי הרשת:
אינטרנט מהיר בתשתית סיבים אופטיים
חבילות אינטרנט ביתי מהיר
חבילות שיחות לחו"ל
מגדיל טווח אינטרנט wifi וויפי
פתרונות אינטרנט מהיר – עם בזק בינלאומי
גיבוי בענן לעסקים
מכונת קפה מקצועית לעסקים
מכונת קפה מקצועית


קטגוריות: בלוג