אם גם אתם אוהבים חיות ורוצים לאמץ כלב בקרוב, ואם יש לכם חצר או בית רחב ידיים – כלב גדול זה בהחלט כיוון לא רע ששווה לשקול. במאמר זה נזמין אתכם להכיר כמה סוגי כלבים גדולים נפוצים וחמודים ביותר שיהוו תוספת נפלאה למשפחה.

האסקי סיבירי
האסקי הסיבירי הוא גזע ידידותי ואנרגטי שמוכר בעיקר בזכות גרירת המזחלות באזורים מושלגים בעולם. ההאסקים הם חיות מחמד נהדרות למשפחה, אבל גם יכולים להיות די עצמאיים ודורשים חינוך ואילוף מהרגע הראשון.

רועה גרמני

רועה גרמני הוא כלב אינטליגנטי ונאמן למדי. הרועים הם לא רק כלבים מצוינים למשפחה, אלא גם כלבי משטרה וכלבי שירות נהדרים. הם מגוננים ונאמנים, מה שהופך אותם לכלבי שמירה מצוינים. בנוסף אלו הם כלבים שדי קל לאלף ולחנך ובגלל זה הם כל כך פופולריים.

בולדוג

בולדוג הוא גזע ידידותי ומלא חיבה הידוע בנאמנות ובמסירות לבעלים שלו. בחירה מצוינת עבור משפחות מכיוון שהם עדינים וסבלניים עם ילדים.

גולדן רטריבר

הגולדן רטריבר הוא גזע חברותי ואנרגטי הידוע באהבה לאנשים ובשובבות טבעים. מתוך סוגי כלבים גדולים רבים ככל הנראה מדובר בגזע האידיאלי למשפחות בגלל העדינות, האינטליגנציה הרבה והנאמנות חסרת הפשרות.

סאן ברנרד

סן ברנרד הוא גזע גדול וידידותי עם יכולות מרשימות של איתור אנשים והצלה. הם סבלניים במיוחד עם ילדים ועל אף העקשנות הטבעית שלהם אלו כלבים מצוינים למשפחות.

דני ענק

גזע הכלבים הגדול ביותר בעולם. הרבה אנשים חוששים מהם בגלל הגודל, אבל מדובר בכלבים ידידותיים ונעימים במיוחד.

בוקסר

הבוקסר הוא גזע מאוד אנרגטי ושובב שידוע באהבה למשחק ובסקרנות טבעית ולא מעט שובבות. הבוקסרים קלים יחסית לאילוף ועל אף הגודל היחסית משמעותי שלהם יתאימו גם למי שגר בבית קטן בלי חצר.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: כללי