זה לא משנה אם אנחנו בעלי עסקים מוכרים שצריכים לתחזק את השם המקצועי שלהם באופן קבוע או שאנחנו אנשים פרטיים עם השפעה ציבורית כזו או אחרת שחשוב לנו לשמר – כיום ברור שחלק בלתי נפרד מהתדמית היא שלנו היא זו שבאה לידי ביטוי ברשת. במהלך החיים קורים לנו דברים, חלקם כאלו שלא מציירים אותנו באור חיובי, ואפילו אם מדובר על אירוע חד פעמי, האזכור השלילי יישאר ברשת פחות או יותר לנצח ויעלה בכל פעם שמישהו יחפש אותנו.

בדיוק בגלל זה קיים הדבר שנקרא ניהול מוניטין ברשת ואנו רוצים להסביר בדיוק במה מדובר.

מה זה ניהול מוניטין ברשת?

ניהול מוניטין ברשת זוהי למעשה הדרך לדחוק אזכורים שליליים שלנו למקומות נמוכים ולא משמעותיים בתוצאות החיפוש. ניהול ברשת זה משהו שחייבים לשקול במקרים של אזכורים כאלו שהרבה פעמים יכולים לפגוע משמעותית בעסקים ואנשים.

איך זה עובד?

ניהול מוניטין ברשת הוא למעשה חלק מהתורה בשיווק דיגיטלי שנקראת SEO. זוהי למעשה טכניקה שעוזרת לנו לקדם את התוצאות הרצויות (לרוב האתר של הלקוח ומאמרים חיוביים עליו באתרים אחרים) ובכך למעשה לדחוק אחורה את תוצאות החיפוש שלא נרצה שיראו. הרעיון הוא לכתוב תוכן איכותי עם מילות מפתח מותאמות ולגבות אותו בעבודה טכנית מצוינת.

למי זה מתאים?

באופן כללי לכל מי שסובל מדימוי שלילי ברשת. אלו יכולים להיות עסקים ואנשים פרטיים כאחד. לעתים מדובר על אירוע בעבר שלא רלוונטי לימינו, לעיתים על שם זהה או דומה של מישהו אחר שמעלה תוצאות שליליות ויש עוד סיבות אחרות רבות.

בשורה התחתונה, ניהול מוניטין ברשת זה דבר חשוב ביותר בהרבה מקרים וחשוב מאד להכיר את המושג הזה.

למידע נוסף:
יונתן ינושבסקי – טוויטר
יונתן ינושבסקי – לינקדין

קטגוריות: בלוג