יום מיוחד במינו

יום הולדת של אדם קרוב זאת הזדמנות מצוינת עבורנו לעשות לו הרבה שמח על הלב. במהלך השנה הוא היה שם בשבילנו, הצחיק אותנו ועשה לנו הרבה שמח, ועכשיו הגיע התור שלנו לפנק אותו. בין אם מדובר בבן זוג, חברה טובה או אחד ההורים – יום הולדת זאת תמיד חגיגה של ממש. עכשיו כשיום ההולדת מתקרב וההכנות בשיאן אתם שואלים את עצמכם מה בכלל עדיף – מתנה או אטרקציה?

מה מייחד מתנת יום הולדת?

באמצעות מתנת יום הולדת נוכל להביע את האהבה הרבה שאנחנו רוחשים לאותו האדם הקרוב. המתנה היא לא רק אישית ומיוחדת, אלא גם תוכל לשמש אותו לפרק זמן ארוך במיוחד. מתנות כמו ספר, דיסק או מנורה מעוצבת מושפעות מהאופי המיוחד של האדם הקרוב אלינו וכיוצא בזאת – מאפשרות לנו להביע את הרגשות שלנו. דבר מפלא נוסף במתנה, הוא היכולת לצרף אליה ברכה ליום הולדת. בברכה נוכל להגיד לאדם הקרוב אלינו תודה על האדם המיוחד שהוא עבורנו ולתת לו את ההערכה שמגיעה לו.

מה מייחד אטרקציה חגיגית?

ההבדל המשמעותי ביותר בין מתנה לאטרקציה הוא הזמניות. אמנם מתנת יום הולדת באמת נשארת עם בעל השמחה זמן רב, אטרקציה חגיגית במידה והיא נבחרת כמו שצריך יכולה לנצור באדם האהוב עלינו זיכרון מיוחד במינו שיישאר איתו שנים ארוכות. גם את האטרקציה נבחר בהתאם לאישיות של האדם הקרוב אלינו רק שהפעם, יכול להיות מדובר בבחירה קצת יותר קשה.

איזה אפשרויות בכלל יש?

עולם האטרקציות הוא רחב במיוחד ודווקא בגלל זה, כל כך קשה למצוא בו את האטרקציה המושלמת. רעיונות מקסימים לאטרקציה מיוחדת יהיו שייט ביאכטה, ארוחה חגיגית במסעדת יוקרה, יום כיף בחוף הים, צניחה חופשית, חופשת סקי וצימר מפנק בצפון. את הבחירה חשוב שתעשו תוך התחשבות באופי המיוחד של בעל השמחה ובקשר הייחודי שיש לכם איתו. תוכלו להתייעץ עם חברים משותפים ועם בת הזוג שלכם עד שתגיעו להחלטה שאתם שלמים איתה.

תמיד ניתן לצרף ברכה

אמנם הדרך הקלאסית להביא ברכה היא פשוט לצרף אותה למתנה שקנינו, אבל גם באטרקציה נוכל לשלב ברכת יום הולדת. בברכה חשוב שתתייחסו לדברים שמייחדים את בעל השמחה, לזיכרונות המיוחדים שעברתם ביחד איתו ולדברים שהופכים אותו לכל כך חשוב עבורכם. חשוב להגיד תודה, להגיד סליחה ובעיקר להביע את ההערכה הרבה שאתם רוחשים לו.

אז במה תבחרו?

עכשיו כשאתם מכירים קצת יותר את האפשרויות, אתם יותר בשלים להחליט אם לבחור באטרקציה חגיגית או מתנה מיוחדת. האמת היא שאין בחירה נכונה אחת והכל תלוי בבעל השמחה ובקשר שלכם איתו. מאחלים לכם הרבה מזל טוב ובהצלחה!


עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

 

קטגוריות: בלוג