אם אתם גרים באזורים יבשים (מבחינת הצמחייה) ואזורים חוליים, אתם בהחלט חשופים לביקורים של נחשים. לוכד נחשים מאתרים דרך פורטל מדבירים פלוס – הפורטל הגדול בארץ להדברת מזיקים, לכידת נחשים ועוד. בואו נלמד קצת על הזוחלים האלו.

קודם כל, לפני שאנחנו מדברים על השוואת מחירים בין לוכדי נחשים, לכידת נחשים ועל מדבירים מומלצים לפי אזורים, אנחנו רוצים להגיד כמה מילים על נחשים וגם על לוכדי נחשים מומלצים. שימו לב, תמיד, שנחשים הם חיה מוגנת. מה זה אומר? בפשטות, אסור לכם להרוג את החיות הללו. מעבר לכך, אתם חייבים לזכור שנחשים מאופיינים בתגובתיות מהירה ביותר. במילים אחרות, סביר להניח שהנחש יצליח להכיש את התוקף שלו – הרבה לפני שהתוקף יעשה את צעד ההריגה.

לכידת נחשים במהירות

בכל מקרה בו אתם נתקים בנחשים, חובה מיד להזעיק לוכד נחשים. כאשר מדברים על לוכדי נחשים, נושא המיקום שלכם תופס חשיבות עליונה. אתם צריכים להזמין לוכד נחשים במדבירים פלוס אשר הממוקם בקרבה אליכם, וזה בדיוק התפקיד של פורטל מדבירים פלוס – לכידת נחשים ולוכדי נחשים במהירות הבזק.

הפורטל מאתר עבורכם לוכדי נחשים מיד, תוך שאתם מקבלים את הפנייה של אנשי המקצוע אל הנייד שלכם. אתם לא צריכים לבזבז שניה אחת מיותרת. אתם רק נכנסים אל הפורטל ומשאירים הודעת בסגנון "יש לי נחש בבית אני חייב לוכד נחשים במהירות עכשיו". מערכת הפורטל תבצע סינון על פי חלוקה גאוגרפית, ותאתר עבורכם את לוכד הנחשים הכי קרוב אליכם והכי מומלץ.

אני חייב לוכד נחשים עכשיו! האם זה באמת כזה בהול?

אוקי, לאחר שהסברנו כיצד מאתרים לוכד נחשים במהירות, חשוב להזכיר שאסור לכם להילחץ אם אתם רואים נחש בביתכם. שימו לב, נחש הוא חיה הבנויה להגיב בכדי להתגונן. נחש בחיים, אבל בחיים, לא "ירוץ" אליכם בכדי לתקוף אתכם.

אם חלילה תמצאו נחש בביתכם, הוא תמיד-תמיד יהיה מכורבל באיזושהי פינה נסתרת. גם אם תזיזו מעליו את הרהיט תחתיו הא הסתתר או את מכונת הכביסה, הוא עדיין לא יזוז. הוא יישאר בד"כ מקופל בפינה ולא ירצה לבצע תזוזות פתאומיות. בארץ ישראל, הנחשים הנפוצים ביותר הם זעמן שחור, זעמן זיתני, צפע ישראלי, כרכן תירס ועוד. לרוב, הנחשים בארץ אינם ארסיים.

האם להילחץ? צפע ארץ ישראלי

גם אם חלילה תיתקלו בצפע בביתכם, הוא בחיים לא ינסה לתקוף אתכם. הישארו רגועים, כנסו אל פורטל מדבירים + ואתרו לכם לוכד נחשים. הקפידו לסגור את דלת החדר בו הנחש נמצא כרגע, כנסו אל הפורטל ואפילו קחו לכם דקה, בכדי לעשות השוואת מחירים בין לוכדי נחשים מומלצים באזורכם.

לאחר שתשאירו את סיבת פנייתכם בפורטל, תקבלו עד 3 הצעות מחיר מלוכדי נחשים מקצועיים שמסוגלים להגיע במהירות אליכם. קחו בחשבון שלפעמים, לכידת נחש גם מצריכה גם פירוק של כל מיני אלמנטים (כמו צינורות, רצפות, שידות ועוד). מדוע יש צורך לפרק לפעמים דברים בבית כדי ללכוד נחש? כי שוב, אנחנו מדגישים, נחש יעשה הכול כדי לברוח ממכם – לא כדי לתקוף. גם אם זה כרוך בהתחפרות בכל מיני מקומות שאין מהן מוצא. בשורה התחתונה, נחשים, כמו כל יצור חי אחר, הם פלא של הטבע ושל האלוהות. כבדו אותם.

 

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

 

קטגוריות: בעלי מלאכה