תחום הנדל"ן להשקעה הינו אטרקטיבי ביותר עבור מגוון אנשים, משום שהוא אפיק בטוח ביותר. גם במצבים הקשים ביותר בכלכלה הישראלית והעולמית, תמיד ניתן להיות בטוחים שמחירי הנדל"ן יישארו גבוהים ואף ימשיכו לעלות. נדל"ן הינו תחום מגוון מאוד שבו ניתן למצוא נכסים המיועדים למגורים של אנשים פרטיים, או שטחים עסקיים. כמעט כל סוג של נכס יכול להניב רווחים נעים, בעיקר כאשר הוא ממוקם באזור אטרקטיבי עבור אנשים בעלי אמצעים.

נדל"ן להשקעה – האם חייבים להשקיע רק באזור המרכז?

כיום קמים יותר ויותר פרויקטים שנמצאים הרחק מתחום תל אביב, והסיבה לכך מובנת – השטח נגמר, האנשים מתרבים והצורך בנכסי נדל"ן עולה. לכן קיימים כיום יותר ויותר פרויקטים באזורים הנמצאים הרחק מהטווח של תל אביב. ניתן למצוא אינספור דירות חדשות המוצעות למכירה גם באזורים מרוחקים, כמו באר שבע, אור יהודה, עפולה ואחרים. כיום ישנם אנשים רבים המחפשים לגור במקומות רחוקים בכדי להיות קרובים יותר לטבע. לכן כל אזור יכול להיות אפיק נכון להשקעה בתנאים הנכונים.

פרויקטים רבים צומחים היום בצפון הארץ, מתוך הרעיון שמשפחות רבות מעוניינות להיות חלק מקהילה חדשה המורכבת מאנשים ברמה דומה של השכלה והכנסות. באופן כללי, תמיד כדאי מאוד

כיצד לחזות איזה נדל"ן להשקעה יניב רווחים?

למרות שבתחום הנדל"ן יש מקום להפעלת אינטואיציה, לרוב מדובר בתחום שניתן לראות את הנולד ולחזות מראש את השינויים באזור שיביאו לעלייה או ירידה ברווחים מהנכס. ניתן לחזות החזרים מהירים של השקעות בנכסים הנמצאים בנקודות מתאימות מבחינת תחבורה.

יזמי נדל"ן מנוסים יכולים לדעת מראש מתי לרכוש בנקודות מסוימות, על סמך ההתפתחות הכללית. על מנת להיות פעילים בתחום הזה, חשוב להראות בקיעות בכמה וכמה תחומים, כולל כלכלה, פוליטיקה, ועוד. זאת משום שכאשר פועלים בתחום הנדל"ן, כל פרט יכול להשפיע.

סוגי נדל"ן פופולאריים כיום

אחד האפיקים שצוברים פופולאריות הולכת ועולה בשנים האחרונות הינו התחום העסקי: אזורים המיועדים לחנויות, משרדים, מחסנים להשכרה ועוד. ניתן למצוא נכסים אלה באזורים רבים, אך צריך לשים לב להתפתחות האזורית על מנת ליהנות מכל היתרונות של נדל"ן מניב. לכל סוג של נדל"ן יש את המאפיינים הספציפיים שלו שהופכים אותו למניב בצורה זו או אחרת. נכסים מניבים נמצאים באזורים נוחים, בעלי תנאי מחייה נוחים ואיכותיים וקרובים למקומות אסטרטגיים: עבור משפחות זה בתי ספר, בתי מרקחת, גני ילדים וכו'.

עבור סטודנטים דרוש מיקום נוח ביחס למוסד הלימודי. אנשים צעירים מחפשים מקומות קרובים למקומות בילוי. על מנת למצוא נדלן להשקעה בעל פוטנציאל גבוה צריך להכיר את הפסיכולוגיה האנושית.

נדל"ן משתלם דורש השקעה קבועה בתחזוקתו, והנדל"ן בעל הביקוש הרב ביותר מאופיין בדרך כלל בשיפוץ איכותי, ורמה גבוהה של איכות חיים. לכן כאשר מחפשים נדל"ן להשקעה, תמיד כדאי למצוא את הנכסים המבטיחים תמורה נרחבת ביותר.

 

 

עוד בנושא:
פארק התעשיה קיסריה – החברה לנכסי קיסריה
שטח מסחרי להשכרה – באתר החברה לנכסי קיסריה

קטגוריות: בלוג, נדל"ן