כל עסק מצליח חייב לשדר עדכניות ללקוחות שלו בכל זמן. זה אומר שצריך לשים לב לחגים ולאירועים מיוחדים במיוחד כשמדובר על נוכחות ברשת, אבל זה בהחלט לא מסתכם בזה ודרך נפלאה לעשות את הדבר הזה היא באמצעות מיתוג עונתי בתקופות השונות של השנה. מדוע זה חשוב ואיך אפשר לעשות את זה? כל הפרטים כאן. 

מה זה מיתוג עונתי ולמה זה חשוב?

מיתוג עונתי הוא למעשה מיתוג של מוצרים כך שיתאימו לעונת השנה הנוכחית בה אנו נמצאים. זה יכול להיות קשור למזג האוויר, לחגים בתקופה הזו או לאירועים אחרים. המיתוג מתכתב כמובן עם הקו הכללי של העסק או המותג אך משלב אלמנטים עונתיים. מיתוג לעונת החורף יוצר בידול מהמתחרים, משדר דינמיות ועדכניות של העסק, מראה השקעה מצדכם בלקוחות ומחזק את החיבור האישי אליכם. 

רעיונות למיתוג עסקי לעונת לחורף

אם כך, הנה כמה רעיונות מיתוג לחורף ומוצרים שאפשר לחלק ללקוחות שלכם, לצוות העובדים ולספקים:

  • מטריה ממותגת: מטריה בצבעים שונים עם השם של העסק והלוגו שלכם. על הדרך מדובר בפרסומת מאד אותנטית בימי החורף הקרים. 
  • כובע צמר ממותג: זמין (אפשר לשים בתיק) ושמיש במיוחד בימים הקרים. פריטי לבוש ממותגים לחורף הם באופן כללי אופציה מצוינת ומשהו שאנשים מאד אוהבים. 
  • כירבולית: אין ספק שבשיא החורף הדבר הכי כיף לעשות כשחוזרים הביתה או לצלול מתחת לכרבולית וזו מתנה נפלאה שאפשר לחבר אליה את השם והלוגו שלכם. 
  • חם צוואר: פריט לבוש מעולה לטיולים ובילויים בטבע וגם ברגעים שאנחנו במשרד או בבית ופשוט רוצים קצת להתחמם. 

לסיכום – מיתוג עונתי לחורף זו דרך נפלאה לפרסם ולקדם את העסק שלנו בצורה טבעית ביותר וזה בהחלט משהו שכדאי לשקול אותו. 

 

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים

 

קטגוריות: בלוג