עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים מורכבים וכדי להצליח עליהם להשקיע במיתוג מנצח, בבידול מהמתחרים, במוצרים ייחודיים לקידום מכירות ובפרסום. בנוסף, בכל עסק משתמשים במוצרי דפוס שונים כמו ניירות מכתבים, ניירות ממותגים להדפסה, מעטפות, כרטיסי ביקור מעוצבים, ניירות ממו עם פס דבק, פולדרים, קטלוגים, ברושורים, פוסטרים, פליירים ועוד.

מוצרי דפוס לעסק – מידע כללי

בכל העסקים, גם בעסקים קטנים ובינוניים, עושים שימוש במגוון רחב של מוצרי דפוס. כדי למתג את העסק ולפרסם אותו יש פתרונות דפוס מקוריים ואיכותיים כמו הדפסת פליירים אותם ניתן לחלק בתיבות הדואר, בכנסים, בערוכות ובעסק עצמו, כרטיסי ביקור המהווים כלי שיווקי יעיל וחשוב גם בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, קטלוגים מעוצבים ומושקעים לקידום מכירות ולשיווק המוצרים ו/או השירות שהעסק מציע, ניירות מכתבים ומעטפות עם מיתוג עסקי מנצח וכו'.

בעבר הלא רחוק היה מקובל להדפיס גם פנקסי חשבוניות מס וקבלות לעסקים, עם מיתוג של העסק כמו שם ההחברה או העוסק, כתובת, פרטים ליצירת קשר ולוגו. בנוסף, ניתן להדפיס בבתי הדפוס המתקדמים פוסטרים, אמצעי שילוט שונים כמו באנרים ודגלים, והדפוס הדיגיטלי מאפשר לבעלי העסקים להזמין מדבקות בגדלים ובעיצובים מקוריים, שמשוניות לפרסום העסק, דגלים גדולים, שלטי חוצות, עיטוף מכוניות ועוד.

האם כל עסק צריך מוצרי דפוס?

באופן כללי התשובה היא כן. כל העסקים הם צרכני דפוס כבדים, בין אם הם זקוקים רק לניירות ממותגים להדפסה ובין אם הם מחפשים מוצרי דפוס לקידום מכירות, לפרסום ולמיתוג העסק. בגלל התחרות הקשה בכל ענפי התעשייה והמסחר חשוב להשקיע במיתוג העסק על ידי מוצרי דפוס, כך יוצרים בידול מהמתחרים, משפרים את המכירות וזוכים לתוצאות עסקיות טובות יותר.   

ממי כדאי להזמין מוצרי דפוס לעסק?

יש טכנולוגיות דפוס שונות, כאשר בית דפוס דיגיטלי מציע לעסקים פתרונות מתקדמים ואיכותיים יותר. בתי דפוס גדולים מציעים לרוב מספר טכנולוגיות הדפסה כמו אופסט ודפוס דיגיטלי. בעידן האינטרנט המהיר אפשר להזמין מוצרי דפוס שונים בקליק מהיר, בלי לקום מהכיסא במשרד וללא צורך להזיז את הרכב.

אפשר להזמין מגוון רחב של מוצרי דפוס באתרים ייעודיים של בתי הדפוס השונים, יש לשלוח לבית הדפוס קובץ דיגיטלי בהתאם לדרישות, עדיף על ידי גרפיקאי מנוסה, יש בתי דפוס המציעים גרפיקאי משלהם לצורך עיצובים פשוטים יחסית וכדי להכין את הקובץ למכונות הדפוס הדיגיטליות.

כדי לבחור בית דפוס דיגיטלי כדאי לחפש המלצות באינדקס מקצועי, לקרוא חוות דעת באינטרנט, לבדוק אילו פתרונות בית הדפוס מציע, האם הוא מבצע משלוחים עד בית העסק וכדאי להשוות מחירים ולהתרשם מאיכות ההדפסה באמצעות גלריית התמונות באתר.

דקלה לוי – מייסדת, בעלים ומנכ"לית, DLVS – חברת ייעוץ למערכות מתח נמוך .

קטגוריות: בלוג, בעלי מלאכה