ישראל היא מעצמה של מדע וזה ממש לא במקרה שאפשר למצוא בה הרבה מאד מוזיאוני מדע נפלאים המציגים תערוכות בנושאים שונים ומעניינים. אם גם אתם אוהבים לבקר במוזיאונים, מתעניינים בתחום המדע ומחפשים פעילות מעשירה לילדים – הנה ארבעה מוזיאונים מדעיים שכדאי להכיר.

מוזיאון הטבע בתל אביב

מוזיאון הטבע בתל אביב מספק למבקרים הצצה נדירה אל הטבע הארצישראלי עם מגוון תערוכות קבועות ומתחלפות ומוצגים מרתקים שנבחרו בקפידה מתוך אוסף של מיליוני פריטים. בין היתר תוכלו ללמוד על החיים הימיים בישראל, על עולמם של החרקים ופרוקי הרגליים, על בתי הגידול המעניינים ביותר בארצנו ועל הקשר בין האדם לסביבה. המוזיאון כולל לא מעט פעילויות אינטראקטיביות שמתאימות לילדים והוא מומלץ במיוחד למשפחות. 

מדעטק חיפה

המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל שנחשב לאחד הטובים ביותר במזרח התיכון. מתאים במיוחד לילדים עם שלל תערוכות כמו אור וחושך, העולם המופלא של המראות, המדע מאחורי קסמים, איך יוצרים אנרגיה ירוקה ועוד.

טכנודע חדרה

במרכז הישראלי לרפואה ומדע הטכנודע מוזמנים ילדים מכל הארץ לחקור בעצמם את עולם המדע. פארק המדע כולל לא פחות מארבעה דונמים של מיצגים מדעיים אינטראקטיביים והילדים מוזמנים להתנסות באופן חופשי בעצמם. כמו כן מומלץ בחום לבקר במוזיאון הרפואה וגם בפלנטריום שהוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. אגב – הנאה מובטחת גם להורים.

לונדע באר שבע

הלונדע בבאר שבע הוא אחד ממוזיאוני המדע המומלצים ביותר ילדים. הוא מתפרש על פני שתי קומות ענק ואפשר למצוא בו אינספור מיצגים שכולם אינטראקטיביים ומאפשרים משחק וחקר עצמי של הילדים – לגלות ארצות, ללמוד על חוקי הפיזיקה, להכיר את ההיסטוריה של מדינת ישראל ועוד. מחירי הכרטיסים נוחים לכל כיס ומדובר על חווית למידה משותפת של הורים וילדים מהנה מאד.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא

כתבה אודות מטרנה – מזון התינוקות הראשון בישראל

מטרנה – מזון לתינוקות

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: כללי