יש בינינו לא מעט צלמים חובבים שבוחרים את מכשיר הטלפון החכם שלהם לפי המצלמה שלנו ונראה כי החיפוש אחר המצלמה הטובה ביותר לא נגמר אף פעם. כיום נראה כי ההתלבטות הגדולה ביותר בין אייפון 14 פרו לבין גלקסי 23S ואם גם אתם מתלבטים, זה הזמן להכיר את ההבדלים העיקריים בין שני הדגמים.

חיישנים

הדבר הראשון שחשוב לדבר עליו הוא חיישני המצלמות ואיכות הצילום שהן מאפשרות וכאן שווה לדבר קודם כל על הגלקסי. הדגם הנוכחי מביא שינוי מרענן של חיישן ראשי 200 מגה פיקסל שזה מרשים בהחלט. לעומת זאת באייפון החיישן הראשי הוא של 48 מגה פיקסל, אך בנוסף אליו יש חיישן אולטרה רחב של 12 מגה פיקסל וחיישן טלפוטו של 12 מגה פיקסל עם זום אופטי של פי 2.

 צילום בתנאי תאורה נמוכים

בהיבט הזה הגלקסי מצטיין בהחלט והחיישן הראשי יודע לספק תמונות נהדרות גם בתנאי תאורה ירודים. יחד עם זאת נראה כי האייפון מנצח כאן עם הטכנולוגיה הייחודית שנקראת Photonic Engine לשיפור הטווח הדינאמי שמספקת הרבה יותר פרטים חיים בכל תמונה, גם כשהתאורה בעייתית.

 צילום סלפי

כאן אנחנו רואים שינמוך בגלקסי בהשוואה לדגם הקודם עם מצלמת סלפי חלשה יותר וזה בהחלט מאכזב. לעומת זאת, טכנולוגיות חדשות ששולבו במצלמת הסלפי באייפון מאפשרות ליהנות מתמונות מהמצלמה הקדמית שהן טובות הרבה יותר ממה שאנחנו רגילים אליו.

צילום וידאו

כאן אפשר לומר שהמצלמות עושות פחות או יותר את אותה עבודה ובשני הדגמים יש כעת מייצב חדש ואיכותי למדי. ההבדלים העיקריים אם כך הם כל מה שקשור בצילום תמונות סטילס והמאפיין המשודרג העיקרי של כל דגם הוא החיישן הראשי.

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר

קטגוריות: כללי