פורץ מנעולים – יש מקצוע כזה?

פורץ מנעולים הינו איש מקצוע אשר מתמחה בפתיחה של דלתות ללא המפתח, משום שהמפתח המדובר חסר או נעלם. אנו נזקקים לשירותיו של פורץ מנעולים מקצועי, או מנעולן, כאשר איבדנו את המפתחות לבית, או נעלנו את מפתחות הרכב בתוכו ועכשיו איננו יכולים לפתוח אותו. פורץ מנעולים עובד לרוב בכל שעות היממה ומסייע במצבי חירום, גם מאוחר בלילה. הוא נדרש לידע מקצועי לא רק בפריצת המנעולים עצמם, אלא גם בהתקנה מחודשת של מנעולים מסוגים שונים. בישראל קיימת תעודת מנעולן, ופורץ מנעולים רשמי מקבל אישור על כך ממשטרת ישראל.

מתי אנו נדרשים לשירותיו של פורץ מנעולים?

  • אובדן מפתח – רוב הקריאות לפורץ מנעולים מתבצעות על רקע של אובדן המפתחות לבית או לרכב. כאשר המפתח הולך לאיבוד, אנו נדרשים לאיש מקצוע שיוכל לפרק את המנעול ולאפשר לנו כניסה אל תוך המבנה או הרכב.
  • החלפת צילינדר – החלפת המנעול או הצילינדר יכולה להיעשות כחלק ממקרה חירום שבו אבד המפתח לבית, ולאחר שהמנעולן פרץ את המנעול הוא מתקין מנעול חדש, אך גם בנסיבות משמחות כמו כניסה לדירה חדשה. במקרה כזה מומלץ מאוד לבצע החלפה של מנעול דלת הכניסה, כדי לוודא ששום דייר קודם בעל מפתח לא יוכל להיכנס לדירה כרצונו.
  • התקנת מנגנוני נעילה וביטחון – כשם שפורץ מנעולים מתמחה בפריצת ופתיחת מנעולים, כך הוא גם מכיר היטב את המנעולים ואת האמצעים הקיימים בשוק לפתיחה לא כשרה ולא חוקית שלהם. מנעולן מקצועי יכול לייעץ לכם בהתקנת אמצעי ביטחון ומנגנוני נעילה מתקדמים מבחינה טכנולוגית, שיקשו מאוד על פריצה וגניבה מביתכם.
  • שכפול מפתחות – יצירת עותקים נוספים של מפתחות יכולה בהחלט למנוע בעתיד מקרה בו תיאלצו להזעיק פורץ מנעולים באמצע הלילה. גם שירותים אלו מסופקים לרוב על ידי מנעולנים.

 

פורץ מנעולים – לביטחון שלך

אם כך ראינו שבניגוד לתדמית לא טובה או לכך שאנו נוטים לקשר פורצי מנעולים אך ורק עם אירועים טראומטיים של היתקעות מחוץ לבית באמצע הלילה, למנעולנים מספר פקידים נוספים, חשובים מאין כמוהם.

קטגוריות: בלוג, לבית ולגן