המתנה ארוכה,תורים סבוכים,ביקורות,ביטולים ועיכובים הן רק חלק מהדברים המעצבנים המחכים לנו בשירותי התעופה הציבוריים. בין אם מדובר בטיסה קצרה לאילת או טיסה ארוכה לאוסטרליה,אנו מתמודדים עם המון בעיות שגורמות לטיסה שלנו להפוך למועקה.

את הפתרון האידאלי תוכלו למצוא בטיסות פרטיות אשר נותנות מענה יעיל לכל מי שמחפש טיסה נעימה וחוויה נינוחה ופרטית.

טיסות פרטיות : לאנשי עסקים,חופשות ואירועים מיוחדים

בהקשר של נסיעות עסקים טיסה פרטית נותנת לנו את האפשרות להקל את הטיסה ולהתמקד בפגישת העסקים המתוכננת בריכוז מלא. השירות יעניק לכם נוחות,רגיעה ותחושת נינוחות. רבים המנהלים שיעידו על היתרונות הרבים בהשכרת טיסות פרטיות על פני שימוש בשירותים של שירותי התעופה הציבוריים.

טיסות פרטיות משמשות גם מחוץ לעולם העסקים ומנהלי החברות וניתן להשתמש בהן גם לנופש בחו"ל עם המשפחה והחברים הקרובים. כשאתם מזמינים טיסה פרטית לאירוע מיוחד כמו מסיבת רווקים או יום הולדת לאחד מבני המשפחה,החוויה עצמה מתחילה כבר בטיסה עצמה ולא רק ביעד אלו טסים.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים טיסה פרטית

בדרך כלל שאנו טסים בשירותי תעופה חיצוני,אנו מראש לוקחים בחשבוון שהחברות הציבוריות מקצועיות ובטיחותיות ולכן רובנו לא חוששים מהבטיחות ולא טורחים לבדוק על חברת התעופה אך כאשר אנו מזמינים טיסה פרטית יש כמה דברים שאנו צריכים לבדוק לפני הזמנת הטיסה.

ניסיון

כאשר מזמינים טיסה פרטית חשוב לדעת מהו הניסיון של חברת התעופה ושל הטייס.

ככל שלחברה יש יותר ניסיון בשירותי תעופה כך היכולת לטפל בדרישות שלכם תעלה

מה כוללת הטיסה ?

חשוב להבין,במיוחד לאנשי עסקים,מה כוללת השכרת מטוס פרטי לפני שסוגרים את העסקה. יש חברות המציעות קייטרינג וטלוויזיה,ויש חברות אשר מציעות שירות מא' עד ת' הכולל הסעה גם משדה התעופה למלון וליווי צמוד ויש חברות המציעות טיסה פרטית פרופר. ברגע שנדע מה כוללת החבילה נוכל להחליט מה הכדאיות של העסקה

ביקורות

אנחנו נמצאים ב2019,שנה בא הכל גלוי לכל ולכן אנו נוכל לבדוק על כל חברה ממנה אנו רוצים לשכור שירותי תעופה בלחיצת כפתור. הקדישו כמה דקות לקריאת ביקורות בפייסבוק,גוגל ופורומים שונים על מנת לגבש חוות דעת ראשונית על חברת התעופה אשר את שירותיה אתם שוקלים לרכוש. ככל שיש יותר ביקורות כך תוכלו ליצור אינדיקציה ברורה יותר.

לסיכום

בין אם אתם אנשי עסקים אשר מוצאים עצמכם מבלים הרבה מזמנכם בטיסות הלוך ושוב,ובין אם אתם אנשים פרטיים אשר רוצים ליהנות מחוויה חד פעמית עם החברים והמשפחה,אנו ממליצים בחום על טיסה פרטית מפנקת.

קטגוריות: בלוג, תיירות