אם גם מנהלים מסעדה, בית קפה ואפילו בר או פאב, זה לא ממש משנה מה הקו הקולינרי שבחרתם בו, אתם פשוט חייבים להגיש קפה טעים במקום. לצורך כך חשוב לדעת איך להכין קפה כזה, אבל עוד לפני חשוב מאד לבחור מבעוד מועד פולי קפה או קפסולות איכותיים במיוחד . אז איך תבחרו את ספק הקפה שלכם כך שתוכלו להציע ללקוחות חווית קפה מעולה? הנה כמה טיפים שיעזרו.

איכות ועקביות

חפשו ספק קפה לעסקים המציע פולי קפה באיכות גבוהה באופן עקבי. שווה לשאול על המקורות מהם הספקים מביאים את הקפה, על שיטות הקלייה ועל אמצעי בקרת האיכות. כך תוכלו להבטיח שהקפה עומד במאה אחוז בסטנדרטים שלכם.

מגוון הצעות

בחרו ספק המציע מגוון סוגי קפה לעסקים, כך שיתאימו לצרכים המדויקים של העסק שלכם. פרופילים שונים של דרגות קלייה, סוגי קפה ממקורות בינלאומיים או ממקור יחיד ואיכותי במיוחד, תערובות ואפשרויות נטולות קפאין, כך שתוכלו לתת מענה לכל קהל הלקוחות שלכם.

התאמה אישית

ספק טוב של קפה לעסקים יוכל לפתח תערובות מותאמות אישית ואפילו להציע אפשרות של פרייבט לייבל שמתאימות למותג ולהעדפות של קהל הלקוחות שלכם. מותג פרטי מאפשר לכם להציע מוצר ייחודי שמייחד את העסק שהוא תחת השם והמיתוג שלכם.

אמינות ועמידה בזמנים

בחרו בספק עם רקורד מוכח של אמינות ומשלוחים בזמן. טריות היא המפתח לאיכות הקפה, אז חשוב לוודא שהספק שאתם בוחרים יודע לעמוד בלוחות הזמנים ויודע להציע קפה טרי בכל פעם.

מקורות שקופים

בחרו ספק קפה לעסקים המציע שקיפות לגבי מקורות הקפה שלו, כולל מידע על מקורות הפולים, אופן הגידול שלהם ושיטת הקלייה.

חפשו ספק קפה לעסקים בסבלנות תוך הקפדה על הדברים הללו ותוכלו להציע ללקוחות שלכם חווית קפה מעולה.

מרחבי הרשת:

מטרנה – באתר רמי לוי

קטגוריות: כללי