כשמדברים על פרסום בעידן שלנו, הראש הולך באופן כמעט אוטומטי לפרסום בדיגיטל, אבל עם כל הכבוד למדיה החדשה, הפרסום הקלאסי והשימוש בכרזות מודפסות ומסרים שנמצאים מול העיניים שלנו ולא במסכים הוא עדיין יעיל למדי. עסקים שישכילו להשתמש בפלטפורמה הזו בצורה חכמה יוכלו להזניק את העסק קדימה והנה כמה רעיונות לאיך אפשר לעשות את זה.

פרסום גרילה – הדרך הכי מעניינת לקידום מסרים כיום

כאמור, כולנו כבר רגילים לפרסומות בפייסבוק או לבאנרים באתרים בהם אנו גולשים ורובינו כבר אדישים לחלוטין לפרסומים מהסוג הזה. לעומת זאת – פוסטר נייר עם המסר והמיתוג שלנו שנמצא במקום הנכון יכול לעשות הרבה מאד באזז במעט מאד השקעה כספית. פרסומת מודפסת בתחנות אוטובוס למשל בקרבת בית העסק שלכם ימשכו הרבה לקוחות. פלייארים שמגיעים עד לבתים של לקוחות פוטנציאליים בסביבה יעוררו הרבה יותר תשומת לב מעוד פרסומת שחוקה בפייסבוק.

חושבים בגדול

אם יש לכם עסק שהוא אחד מבין כמה חנויות במרכז מסוים או שאתם מקימים נניח חנות פופ-אפ, הדרך היחידה למשוך לקוחות פוטנציאליים היא להבהיר להם שאנחנו כאן. עם רול אפ גדול בעיצוב מיוחד נוכל לעשות זאת ממש בקלות ואפילו מבלי לעשות יותר מדי רעש.

השקעה קטנה – תמורה ענקית

בסופו של דבר צריך לזכור שזה ממש לא יקר ולא מסובך להוציא כרזות מודפסות לעסק שלכם. כרזות כאלו תוכלו לתלות בכל מקום – על לוחות מודעות בקרבת מקום, בסביבת בית העסק כמובן, באזורים מרכזיים הומי אדם ובכל מקום שבו יש תעבורה גדולה של אנשים. אם לא פרסמתם באופן הזה עד היום, שווה מאד לנסות ולגלות שההשקעה הקטנה הזו יכולה להניב לכם תשואה יפה בהחלט.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

מטרנה – באתר רמי לוי

קטגוריות: כללי