צילום הסלפי הוא כבר חלק בלתי נפרד מהתרבות האנושית ונראה שכולנו שואפים לצלם תמיד את הסלפי המושלם. אז כדי שתוכלו ליהנות מתמונת סלפי מנצחת בפעם הבאה, קבלו מאתנו כמה טיפים מנצחים שיאפשרו לכם לצלם את הסלפי המושלם.

תאורה היא המפתח

מצאו את תנאי התאורה הטובים ביותר כדי לצלם סלפי טוב. אור טבעי הוא בדרך כלל המחמיא ביותר, אז נסה לצלם ליד חלון או בחוץ. מצד שני הימנעו מתאורה חזקה מדי או מאור שמש ישיר שעלולים להטיל צללים לא מחמיאים על הפנים. נסו לצלם מזוויות שונות כדי להשיג את האפקט הרצוי.

נקו את העדשה

לפני הצילום הקפידו לנקות את העדשה של המצלמה. כתמים וטביעות אצבע עשויים להשפיע על איכות התמונה ולגרום לתמונות מטושטשות או מעורפלות. השתמשו במטלית מיקרופייבר או במגבון לניקוי עדשות כדי להסיר לכלוך או כתמים.

מצאו את הזווית המושלמת

לכל אחד יש את הזווית הטובה ביותר שלו ולכן צריך לנסות כמה זוויות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. הטיית ראש קלה, הרמה או הורדה של המצלמה, או מבט לכיוונים שונים עשויים להשפיע על התוצאה. צלמו מספר תמונות להשוואה ובחרו את המחמיאות ביותר.

שימו לב לקומפוזיציה

בחנו היטב את הרקע וודאו שהוא לא עמוס או מסיח את הדעת. השתמשו בחוק השלישים ומקמו את עצמכם מעט מחוץ למרכז, מה שיצור תמונה מושכת יותר מבחינה ויזואלית. נסו לשנות תנוחות, הבעות ופריטי לבוש ואביזרים שונים כדי להוסיף עניין ואישיות לתמונה.

נסו לצלם כמה שיותר. אם תתאמנו הרבה ותנסו להקפיד על הכללים החשובים האלו, תוכלו בהחלט ליהנות מצילומים איכותיים ולשפר את איכות הסלפי שלכם לאורך זמן. שיהיה בהצלחה!

 

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר

קטגוריות: כללי