כמעט בכל חתונה תראו צלמים שרצים הלוך ושוב ומתעדים את האירוע המרגש מכל כיוון. מה קורה עם התמונות האלה לאחר מכן? ובכן, תופתעו לשמוע שמעל חמישים אחוז מהזוגות אפילו לא מסתכלים עליהן וחבל, כי בחלוף השנים זה תמיד כיף ומרגש לחזור לזכרונות היפים מהחתונה. דרך פשוטה ובהחלט כדאית לעשות את זה היא על ידי עיצוב אלבום חתונה דיגיטלי ואנו רוצים לחלוק כמה טיפים איך לעשות את זה כמו שצריך.

כמות התמונות


אלבום חתונה טוב הוא כזה שמספר את כל סיפור הזוגיות והחתונה בצורה טובה וברורה עם מספר מדויק של תמונות. יותר מדי תמונות יהפכו אלבום חתונה לעמוס מדי ולא כזה שנעים ממש להסתכל אליו. לכן חשוב לבחור בקפידה את התמונות ולבחור רק את הטובות ביותר.

נסו לספר סיפור


אלבום חתונה הוא לא סתם מקבץ של תמונות, אלא סיפור של ערב מיוחד שהוא שיא של זוגיות מאושרת. נסו ליצור סיפור מהתמונות דרך אירועים גדולים במהלך היום. ההתארגנות בבית, הפגישה עם החברים, צילומי הזוגיות המרגשים שלפני, הכניסה לחופה וכן הלאה. אפשר לעשות את זה בכמה כיוונים וממספר זוויות שונות.

גרסה שמתאימה לשתי המשפחות


אל תשכחו להקפיד על ייצוג מאוזן של שתי המשפחות. כך לא תצטרכו להכין אלבום שונה לכל משפחה ותחסכו לעצמכם הרבה מאמץ וזמן מיותר.

לכו על על עיצוב נקי ופשוט


ממש כמו קעקועים, אל תעשו דברים שנראים לכם עכשיו מגניבים ואחר כך אתם עשויים להתחרט עליהם. אלבום חתונה זה משהו שכיף לחזור אליו גם בשנים הבאות אז חשוב לדאוג שתעשו את זה בכיף ובשמחה ללא תחושות חרטה.

עצבו את האלבום ישר אחרי החתונה


החיים שלכם כזוג יהיו מאד עמוסים ואם לא תתחילו במלאכת עיצוב האלבום מייד יש סיכוי שלא תגיעו לזה בכלל!

קטגוריות: בלוג