השיער שוב לא מסתדר, מתייבש או נשבר? אין ספק שטיפוח השיער זו משימה שיכולה להיות מורכבת, אבל אם רק נדע לעקוב אחר כמה עקרונות בסיסיים נוכל ליהנות משיער בריא, שופע ומלא חיים. הנה כמה טיפים לטיפוח השיער ששווה לאמץ.

מהו סוג השיער?

בראש ובראשונה עליכם להבין מהו סוג השיער שלכם ולטפח אותו בהתאם. האם הוא חלק ושברירי? האם הוא מתולתל וקשה לסירוק? הטיפוח היומיומי משתנה בהתאם למאפיינים של כל אחד ולכן צריך להבין קודם כל מהם המאפיינים המדויקים של השיער שלנו.

השקיעו במוצרים איכותיים

מוצרים לטיפוח השיער הם הכלי שמאפשר לנו לשמור על השיער שלנו ביומיום. מוצרים זולים עם כימיקלים וחומרי גלם ירודים יפגעו בשיער שלנו לאורך זמן, בעוד מוצרים טבעיים ואיכותיים ישמרו על מראה השיער במשך שנים ארוכות.

הסתפרו בתדירות גבוהה

תספורות על בסיס קבוע חשובות מאד לשמירה על בריאות השיער. הן עוזרות למנוע קצוות מפוצלים ושיער יבש ושומרות על מראה שיער רענן, מלא וחי. בנוסף, בביקור אצל הספר, איש מקצוע שמבין בטיפוח השיער נקבל בדרך כלל לא מעט טיפים חשובים לטיפוח השיער.

הישמרו מנזקי מזג האוויר

השמש הישראלית החזקה פוגעת בשיער, מחלישה אותו והופכת אותו לדק ושביר. גם החורף הוא אויב של השיער והקור, הרוחות והגשם בהחלט יכולים להרוס אותו. חשוב מאד להתמגן מפני כל מזג אוויר – כובע בקיץ ותכשירים לשיער המכילים מסנן קרינה ומיגון מתאים בחורף.

לא להגזים עם מיישרים/מסלסלים חשמליים

מכשירים חשמליים לעיצוב השיער עובדים על חום ובטווח הרחוק חום גבוה מדי פוגע במראה שיער ומחליש את שורש השערה. מומלץ בהחלט להפחית בשימוש כמה שרק ניתן ולהגדיר פעולה של המכשיר על חום נמוך.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר

קטגוריות: כללי