אחד התחומים שעברו שינוי של ממש בשנים האחרונות הוא תחום השכרות הרכב בישראל. ראשית כל, עוד ועוד חברות הצטרפו לרשימה מה שמאפשר לנו הצרכנים להנות מהשכרת רכב במחירים שווים וזולים. שנית, אם בעבר בכדי להשכיר רכב היינו צריכים לגשת לסוכנות המכירות, היום התהליך פשוט בהרבה שכן אנו יכולים לבצע הזמנה של רכב לתקופה קצרה של כמה ימים או לתקופה ממושכת דרך רשת האינטרנט. אז הנה כמה טיפים להשכרת רכב חכמה.

  1. הזמינו את הרכב כמה שיותר זמן מראש – ככל שתזמינו את הרכב זמן רב יותר מראש, כך תוכלו להנות ממחיר מוזל יותר ולחסוך בעלויות ההשכרה. ככל שתתקרבו לזמן ההשכרה בו אתם זקוקים לרכב, כך המחיר יעלה וחבל.
  2. בצעו סקר שוק – לפני שאתם בוחרים רכב אותו תשכירו, גלשו קצת באתרים השונים, השוו מחירים, בדקו אילו תוספות אתם מקבלים כחלק מהעסקה שאתם עושים ורק אז קבלו החלטה צרכנית נבונה.
  3. בדקו אם ניתן לבטח חיצונית – הכסף הגדול אותו חברות ההשכרה עושות הוא על הביטוח של הרכב, שכן לא ניתן לנהוג ללא ביטוח. בדקו שמצד אחד לא מוסיפים לכם סתם ביטוחים שאתם לא באמת צריכים ומצד שני תבררו אולי אתם יכולים לשלם את הביטוח דרך חברה חיצונית וכך להוזיל משמעותית את העלות שלו.
  4. בחרו בחברה אמינה – מאוד מומלת לבחור בחברה השכרה אמינה עם שם מוכר, בכל זאת אתם הרי רוצים לנהוג ברכב בטיחותי, נוח ואיכותי ולא להתפשר בשביל כמה שקלים.
  5. התאימו את סוג הרכב לצרכים שלכם- הכינו רשימת צרכים מראש הכוללת את כמות האנשים שיסעו ברכב בזמן הטיול או הביקור, גודל המטען לו אתם זקוקים, אביזרים משלימים כמו כסא בטיחות או ג‘י פי אס ורק אז גשו לתהליך חיפוש הרכב.

מרחבי הרשת:
שי פניני – משרד עורכי דין
עו"ד שי פניני – מומחה משפט מסחרי

קטגוריות: בלוג