מאז שיצא לאקרנים הסרט הראשון בסדרת סרטי מטריקס היה ברור לעולם שיש כאן משהו אחר. הסרט הפך במהרה לסרט קאלט, מה שהביא לאחר מכן ליצירה של עוד כמה וכמה סרטי המשך שהאחרון שבהם נקרא מטריקס 4 התחייה. אם עדיין לא יצא לכם לצפות בחלק הזה (ואם עדיין לא ראיתם מטריקס בכלל אז למה בדיוק אתכם מחכים?) – הנה חמש עובדות מעניינות לגביו ששווה להכיר.

מה קורה עם הגיבור שלנו?

כמעט כל אחד יודע לשלוף את שמו של כוכב סרטי המטריקס קיאנו ריבס ששיחק בכל הסרטים עד כה. מה שמעריצים רבים בכלל לא יודעים זה שכשאר הוכרז הסרט הרביעי הוא בכלל לא היה בתכניות עד שהמפיקים הגיעו למסקנה המתבקשת שבלעדיו זה פשוט לא אותו הדבר.

הופעת האורח המפתיעה

חלקים מהסרט צולמו בסן פרנסיסקו שבה צולם באותו זמן הסרט ונום בכיכובו של תום הארדי. החיבור המיוחד הזה הביא לכמה הופעות אורח בלתי נשכחות וחשובות שלו בסרט.

הכירו את פרויקט גלידה

שלושת הסרטים הראשונים צולמו באוסטרליה, אך הפעם ההפקה בחרה לצלם דווקא בסן פרנסיסקו, גרמניה ושיקגו. כדי למנוע הדלפות מצד מעריצים הפרויקט כולו כונה פרויקט גלידה.

המגפה שכמעט הרסה את הכל

במהלך הצילומים התפרצה מגפת הקורונה העולמית ששיבשה פחות או יותר את העולם כולו. הדבר הזה כמעט וגרם להפקה להיסגר, אך בסופו של דבר הושלמו הצילומים והסרט יצא לאקרנים ב-2021.

ככל הנראה מדובר בסרט המטריקס האחרון

לדאבונם של מעריצי הסדרה בעולם כולו, ככל הנראה מדובר בסרט האחרון בסדרה. נכון, הכל יכול להשתנות, בטח כשמדובר במותג כל כך מצליח ורווחי, אבל נכון לעכשיו אין סרט חדש בתכנון.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: כללי