על פניו חולצה היא רק חולצה, אבל כל גבר יודע שבחירה של החולצה הנכונה יכולה לעשות את ההבדל בין הרגשה טובה ונעימה לבין אי נוחות ברורה ומובחנת. אז איך בוחרים חולצות גברים בהתאמה לסיטואציה? הנה כמה קווים מנחים שכדאי לקחת בחשבון.

סוג הבד

ישנם לא מעט סוגי בדים, אך כשמדובר על חולצות גברים נראה כי ישנן שתי אפשרויות עיקריות:

  • טריקו: הבד הבסיסי של חולצות טי לגברים ובהחלט בד נהדר. מומלץ ללכת על חולצות טריקו בסיטואציות קז׳ואליות ויומיומיות ואלו לא חולצות לאירועים מיוחדים או לספורט. מי שנוטה להזעה צריך לקחת בחשבון שהבד הזה סופג זיעה ולא מנדף אותה ושזה בא לידי ביטוי בריח לא נעים.
  • דריי פיט – חולצות דריי פיט הן הפתרון המושלם לאימוני ספורט. הן מנדפות את הזיעה בצורה טובה ולא סופגות אליהן ריח רע. מצוין לאימוני ספורט וגם מתאים ביום יום לגברים שסובלים מהזעת יתר, במיוחד בעונת הקיץ.

צווארון

באשר לצווארון, גם כאן יש שתי אופציות עיקריות:

  • עגול: הבחירה הקלאסית שמתאימה לסיטואציות שונות ביומיום. צווארון עגול מתאים בכל מצב שלא מדובר על אירוע מיוחד או שיש צורך במראה קצת יותר מכובד ורשמי.
  • וי: צווארון וי משדר קצת יותר קלאס ויוקרה. בפגישות עסקיות, מפגשים חברתיים בסוף שבוע וסתם כשרוצים להרגיש קצת יותר חגיגי זוהי בחירה מצוינת.

גזרות

לבסוף, בואו נדבר על הגזרות האפשריות:

  • Fit: גזרה קצת יותר צמודה לגוף. מתאים לגברים רזים וחטובים בעיקר מבחינת הנוחות בגלל שזוהי חולצה שיכולה להיות צמודה.
  • Oversize: גזרה קצת יותר משוחררת וקלילה על הגוף. מתאימה לגברים בעלי מבנה גוף גדול וזוהי גזרה מצוינת למי שמחפש את הנוחות.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: בלוג