ישראלים רבים הנוסעים לחו“ל, בוחרים להשכיר רכב במקום להשתנע באמצעות שימוש בתחבורה ציבורית דוגמת מוניות, אוטובוס, רכבות ורכבות מהירות תחתיות ממגוון של סיבות.

  1. חיסכון בזמן – כמובן שכאשר בוחרים להשתנע באמצעות שימוש בתחבורה ציבורית זה גוזל מאיתנו המון זמן. קודם כל עלינו לברר איך נוסעים מהנקודה שבה אנחנו נמצאים לנקודה שאליה אנחנו רוצים להגיע. לאחר שבדקנו את האופציות והבנו מה הדרך המהירה או הזולה ביותר, עלינו לרכוש כרטיסים, משהו שלא תמיד אפשר לעשות ממש על האוטובוס או הרכבת, אלא דרך מכונות או דרך רשת האינטרנט, מה שיכול לבזבז לנו זמן יקר. בנוסף, עלינו לחכות שהאוטובוס, המונית או הרכבת יגיעו וכמובן שיש לחשב את זמן הנסיעה. לעומת זאת, נסיעה ברכב מאפשרת לנו להתקדם באופן מיידי ופרט לפקקים ואולי טעויות שנעשה בדרך (למרות שזה לא אמור לקרות עם ג‘י פי אס) אנו יכולים לחסוך זמן רב.
  2. רואים מה שרוצים – בעזרת רכב אנו יכולים להיחשף לאטרקציות, למקומות ולנופים שאנחנו רוצים בלי להתעקב על מקומות אחרים שפחות מעניינים אותנו.
  3. זמן איכות – נסיעה ברכב לאורך כל הטיול ללא כל ספק מגבשת את המשפחה, מאפשרת לנו לבלות קצת זמן אחד במחיצת השני, להעלות חוויות,לצלם, לשיר, לשחק ופשוט להיות ביחד.

איך הכי כדאי להזמין רכב בחו“ל?

הדרך הטובה ביותר להזמין רכב היא דרך חברת השכרה מוכרת כאשר את ההזמנה עצמה, מומלץ וכדאי לעשות באינטרנט, כך לא רק שאנחנו חוסכים לא מעט כסף, אלא גם מתאימים את הרכב בדיוק לצרכים שלנו ושל האנשים שנוסעים איתנו לטיול. שימו לב שאתם מזמינים רכב חסכוני בדלק, עם אחיזת כביש טובה ומטען רחב.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

קפסולות אספרסו  – מבית נספרסו
מכונות קפה – נספרסו
טיול בישראל עם שירותי השכרת רכב מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בתל אביב – שלמה סיקסט

קטגוריות: בלוג