אחד מפגעי התברואה הגדולים הינם יונים, למרות שהיא נחשבת יחסית חיה נקיה, היא מלכלכת את הרחובות ואת הבתים שלנו. צואת יונים הינה מטרד מאד נפוץ גם בבתים פרטיים וגם בבתים משותפים, כאשר גם עסקים בד"כ חווים את הבעיה הזאת, היונים בד"כ מוצאים את מקומם על הגג, עדן החלון ומלכלכים את המקום בצואה, הצואה הזאת מביאה חיידקים ומחלות כמו גם ריחות לא נעימים. האדם שלא אהב את בעיית התברואה הזאת החל להילחם ביונה בכל האמצעים האפשריים, שלל מלכודות הומצאו על מנת לתפוס אותם, השתמשו במים, ברעל , העלו רשתות ענק ודוקרנים ענקיים על מנת לגרום להם להסתלק, אך כל הפתרונות הללו היו פתרונות בעיקר זמניים , הרשתות והדוקרנים בד"כ לא החזיקו מעמד יותר מדיי, התבלו והתפרקו בד"כ לאחר סופות או חום קיצוני, האקלים במדינת ישראל מאד בעייתי ופוגע באותם מוצרים.

הרחקת יונים – פתרונות

גם הרעל והמים לא בדיוק עזרו, הרעל היה גורם למיתה אכזרית ולפגרי יונים שמביאים עוד מחלות ועוד ריחות לא נעימים וגם אירגוני זכויות בעלי החיים לא אהבו את זה בלשון המעטה. התחילו לחפש כל מיני פתרונות יצירתיים כדי לטפל בבעיה הזאת, אחד מהפתרונות הידועים כאפקטיביים ביותר הינו המוצר shock-tape , המוצר הזה תיקן את כל הבעיות של המוצרים האחרים ובא לענות על התשובה של איך להרחיק את היונה בצורה הטובה ביותר בלי סבל ובלי שהמכשיר יתקלקל או יהרס במהירות.

המוצר עמיד בפני גשם וחום ומותאם ישירות לאקלים הישראלי, הוא מחובר לחשמל ובעצם מחשמל קלות את היונים, לא גורם להם נזק ולא פגיעה, הוא פשוט גורם להם לברוח, נותן להם מגע חשמלי לא נעים שאומר להם פשוט – הסתלקו מכאן.

כיום זהו אחד מהפתרונות הטובים ביותר כשהמומחים מדברים על הרחקת יונים במרכז, בגלל הצפיפות הגדולה של הבניינים במרכז המערכת הזאת יותר אפקטיבית – היא קלה להתקנה וכל אחד יכול בקלות לרכוש אותה ולהתקין אותה לבד על הגג או על אדן החלון, ואז הוא יכול להיות רגוע ובטוח שכל היונים יעזבו מרצונם וללא פגע.

אז אלא אם אתם מאמינים שאם היונה תפגע בכם ישירות אז המזל יגיע אליכם, כדאי לחשוב על דרכים טובות להרחיקם, כיוון שמעבר לאמונה הזאת מעבר לקריאה הנפוצה שזה מזל טוב, תצטרכו אחר כך לנקות את הבגדים ואת הגוף.

קטגוריות: בלוג, לבית ולגן