אם גם אתם נמצאים בשעה טובה ומוצלחת לפני יום החתונה הגדול שלכם, אנחנו בטוחים שאתם כבר מתחילים לחשוב על הפרטים הקטנים שיהפכו אותו לבלתי נשכח. דרך מצוינת לעשות זאת היא באמצעות פריטים ייחודיים במיתוג אישי והנה כמה רעיונות מנצחים לדברים כאלו שיהפכו את האירוע שלכם לגדול ובלתי נשכח.

הזמנות בעיצוב אישי

ההזמנות לאירוע הם אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך. כדאי ליצור הזמנה מושכת בעיצוב מיוחד שתזכיר לאורחים את האירוע הגדול ותבטיח הגעה. ניתן ליצור הזמנות לאירועים במיתוג אישי עם השמות שלכם ובסטייל שאתם אוהבים ומתחברים אליו. מכאן והלאה תוכלו להעביר את המיתוג הזה גם לפריטים אחרים ביום החתונה שלכם.

תפריטים ממותגים

ספרו לאורחים שלכם על החוויה הקולינרית שהם עומדים בפניה עם תפריטי פלייסמנט ממותגים. את התפריטים תוכלו ליצור איך שאתם רוצים, לשים עליהם את השמות שלכם, לשלב תמונה יפה ומרגשת ואפילו להפוך אותם למזכרת נפלאה מהיום הגדול שלכם.

הושבה של האורחים

עוד חלק חשוב בערב הוא הושבה נכונה של האורחים, וזה משהו שאפשר לעשות בקלות עם כרטיסי הושבה ממותגים. כרטיסי ביקור זו אפשרות מצוינת ואפשר להדפיס כמות של כרטיסים עם המיתוג האישי שלכם ומספרי שולחנות. דרך פשוטה ונוחה להכווין כל אורח לשולחן הנכון.

הכוונה לאירוע

את המיתוג שלכם אתם יכולים להראות כבר בדרך של האורחים לאולם או לגן שבו אתם מתחתנים. צרו כרזות ממותגות עם השמות שלכם, העיצוב שבחרתם בו ומידע להכוונה למקום ותוכלו להכניס את האורחים לאווירת החתונה המיוחדת כבר בשלב הנסיעה.

מדובר כמובן בהשקעה קטנה, חכמה ומשתלמת של מוצרים מודפסים נפלאים שייקחו את האירוע שלכם לשלב הבא ומומלץ מאד לתכנן הכל מראש.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא

כתבה אודות מטרנה – מזון התינוקות הראשון בישראל

מטרנה – מזון לתינוקות

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

קטגוריות: כללי