לקבל החלטה זה אומר להפסיק להתלבט. זה אומר לבחור באופציה אחת על פני השניה. מרביתנו מעדיפים לפעמים לא לעשות את זה ולהישאר בעמדה נטרלית של "ישיבה על הגדר". וככה אי אפשר להתקדם בחיים. אז מה גורם לנו להתנהג בצורה כזאת, מה הסיבה לפחד לקבל החלטות בחיים?

 להפסיק להתנדנד

 כשאנחנו במצב של נדנדה, גם הגוף נכנס לסחרחורת. המצב הרגשי שלנו משפיע על המצב הגופנימ ובראותי וכך אנחנו גורמים לנזקים מיותרים ובעצם לא יוצאים מהקיבעון. במצב זה עולות שאלות כמו: "למה לי? כדאי לי? כן/לא? בעד/נגד? גם לגבי עבודה – המצב זהה. האם כדאי לי להתחיל קריירה שניה? אולי אני מבוגרת מדי? אולי אמשיך לעסוק במשהו שאני לא אוהבת רק כי זה נוח לי? מה עם כסף וזמן ללימודים? השאלות האלה מכבידות ובעצם "תוקעות" אותנו במקום.

 האם כדאי לי להתחיל קריירה שנייה?

אנשים רבים רואים בקריירה שניה מצד אחד משהו מעיק ומצד שני כהזדמנות. זאת בהחלט הזדמנות, בעיקר אם נמאס לנו ממה שאנחנו עושים, אם שעות העבודה רבות מדי, אם הדרישות מהעבודה לא עולות בקנה אחד עם הדרישות שלנו מעצמנו וכד'. במצב זה קריירה שניה היא ממש קרש קפיצה לעבר העתיד. עתיד שיבטיח לנו יותר הנאה וסיפוק ממה שאנחנו עושים. הרי מרבית היום בעצם אנחנו מבלים במקום העבודה.

קריירה שנייה בעיצוב פנים

 כאשר בוחרים בקריירה שניה – כדאי כמובן לבחור בקריירה שתהיה מספקת, רווחית, מעניינת ומאתגרת עבורנו. אחרת – מה הטעם בשינוי? הרבה אמשים חולמים על אבודה שקשורה לעיצוב, כי קריירה בעיצוב פנים פותחת לנו פתח לתעסוקה מעניינת וכיפית. הענין הגובר במקצוע זה והביקוש העולה למעצבי פנים יפתור לנו לפחות חלק גדול מהחששות שבביצוע השינוי. לימודים במכללת אולטימה זאת אחד מהאופציות הטובות ביותר. במכללה מלמדים מורים מהתחום שמכשירים את מעצבי המחר. אז אם אתם חושבים על קריירה שנייה וממש אוהובים הכול מה שקשור לעיצוב כדי לכם לבדוק את האפשרות הזאת. במכללת אולטימה מלמדים עיצוב פנים בשילוב ייחודי של ידע אדריכלי. הבוגרים של המכללה הזאת הם אנשי מקצוע המובילים בתעשיית עיצוב!

קטגוריות: חינוך