כיצד בונים דק עץ? דרך פרגוליין – פורטל הגדול בארץ עבור אנשי המקצוע הכי מהימנים, אמינים ומקצועיים. אתם מוזמנים להניח את הטלפון בצד ולהפסיק לחפש התקנת דקים מעץ, פרגולות ועוד. תנו להצעות להגיע אליכם.

לפעמים, הרגעים הקטנים בחיים הם הכי חווייתיים. בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי או שמא אתם מתכוונים להתקין דקים מעץ דרך פרגוליין, בגינה ובחצרות, הבחירה מעולה. בניית דקים מאפשרת לנו לשתות את הקפה שלנו בסביבה מאוד נעימה וחמימה. חומר גלם העץ בו משתמשים בכדי לבנות פרגולות ודקים, הוא חומר אשר עובר טיפולים ייעודיים בבית החרושת. עבור מה? ובכן, העץ צריך לעבור אי-אלו טיפולים תחזוקתיים וטיפולי מנע נגד התלקחויות. כאשר אתם מחליטים על הקמת דק בבית או במשרד, אתם אמנם תקבלו עצים שעברו כבר טיפול, אך עדיין חובה לבדוק את איכות העץ וסוגו.

אילו סוגי דק עץ קיימים?

בין אם אתם בוחרים להתקין דק-טיק, דק אורן או דק במבוק, חשוב לזכור תמיד שהתקנת דק עץ מחייבת ידיים מאוד מקצועיות. אנשי מקצוע מהימנים ניתן לאתר בקלות דרך פורטל פרגוליין – פורטל התקנות דקים עץ הגדול בארץ. בתוך הפורטל גם תוכלו לסקור חומר עיוני רב, בו תוכלו להיעזר.

יש לשים לב כי כל סוג עץ מאופיין ברמת דחיסות שונה, רמת צפיפות שונה וכדומה. סוגי העץ מובדלים ביניהם גם בזכות גווניהם ששונים האחד מן השני. במילים אחרות, כל סוג דק עץ שתבחרו להתקין בביתכם יהיה מאופיין בגוונים אחרים, עיניים שונות (הדוגמאות הטבעיות ש"מצוירות" על העץ), וכמובן איכות שונה.

התאמת דק עץ לאקלים הישראלי ותחזוקה
מעבר לאיתור אנשי מקצוע המתקינים דק עץ, דרך פורטל פרגוליין תוכלו לאתר גם חברות המתחזקות דקים עץ. תחזוקת דקים מעץ חייבת להתקיים באופן שוטף, או לפחות פעם בשנה. נכון, אין שום צורך כל יום למרוח כל מיני חומרים תחזוקתיים על הדק, אך אחת לחצי שנה-שנה, מומלץ מאוד (בגדר כמעט חובה) לקרוא לחברת תחזוקת דקים.

כל שעליכם לעשות' כדי לאתר את השירות הנכון ביותר והמקצועי, זה להשאיר את הסיבה לפנייתכם בפורטל פרגוליין. בתוך דקות ספורות תקבלו עד 3 הצעות מאנשי מקצוע מומלצים המתקינים פרגולות, דקים מעץ ועוד.

כמה עולה התקנת דק מעץ?

בימים דיגיטליים, כשמחירונים מומלצים מתפרסמים בכל תחום וענף, יהיה מאוד קשה לרמות אתכם ואל תתנו לאף אחד גם לנסות. אתם מוזמנים להתעדכן במחירונים המומלצים לצרכן, שריכזנו עבורכם בפורטל פרגוליין – הפורטל הגדול בארץ לריכוז אנשי מקצוע מומלצים ומידע חיוני.

הרשו לעצמכם להיות צרכנים חכמים יותר, והיכנסו אל הפורטל באופן שוטף כדי להתעדכן בכל מה שחשוב. ריכזנו עבורכם מידע יקר ערך – בחינם. אתם מוזמנים לקרוא טיפים על שיפוץ הבית, עיצוב הבית, בניית דקים מעץ ועוד.

רץ ברשת:

יורם קראוס – על העקרונות המשותפים בין טיפוס הרים לעולם העסקים

יורם קראוס – ערוץ יוטיוב

מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – כתבה על יורם קראוס

יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

יורם קראוס בסיפור מסע אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה

יורם קראוס מספר על הקשר הערכי שבין טיפוס הרים לניהול פרויקטים

קטגוריות: בעלי מלאכה