גם אתם תמיד חלמתם על גור מתוק, שמח וחמוד שיסתובב לכם בין הרגליים בבית ושתוכלו לחבק ולפנק אותו בחום ואהבה? זה אכן אפשרי אבל כדי שמצב זה יגיע צריכים להיות מוכנים גם לשבוע ימים הראשון שלו בביתכם, זה סביר להניח יהיה שבוע קשה שכן הגור החמוד (ולא משנה בין אם זה גור חתולים או גור כלבים) נתלש מחיק אמו ומהסביבה הבטוחה שלו למקום לא מוכר עם יצורים חדשים ולא מוכרים והוא עוד בסה"כ תינוק, יש לו צרכים של תינוק וצריך בשבילו סבלנות של תינוק.

הכנו עבורכם את הכתבה הבאה כדי שתדעו למה להתכונן וגם שתלמדו קצת על הדרך מה צריך לעשות ומה עובר על הגור החדש שלכם בבית.

שבוע ראשון קשה

בראש ובראשונה עליכם להתכונן לשבוע לא קל שיעבור על גור החתול או הכלב שלכם, הוא עבר סוג של טראומה כאשר נתלש מחיק אמו החם והבטוח אל סביבה חדשה ולא מוכרת עם יצורים אחרים (בני אדם) שעדיין לא מובנים לו. סביר להניח שבימים אלו הוא יפגין חרדה ולכן מומלץ לתת לו כמה שיותר חום ואהבה אבל גם פינה בטוחה וחמימה והרבה סבלנות.

יש גורים שבלילות הראשונים יעשו לכם המון רעש בעיקר יללות כיוון והם היו רגילים לישון מכורבלים עם אחיהם ואימם בשעות האלו וכעת הם לבד… בודדים, תהיו סבלניים אליהם, הם יתרגלו בעוד כמה ימים אבל אפשר להבין את מה שעובר עליהם זוהי תקופה מאד מפחידה ומבולבלת עבורם.

גורי כלבים – בעקרון בגילאים של כמה שבועות עד כמה חודשים ראשונים גורי הכלבים שלכם יהיו חשופים להמון מחלות מאיימות ומפחידות ועד שלא תסיימו את כל החיסונים שלהם השתדלו לא לחשוף אותם לסביבה שיש בה כלבים אחרים ועדיף שבכלל לא להוציא אותם מהבית, אך שורות אלו אינן באות כדי להחליף התייעצות עם ווטרינר מומחה שיעניק לכם את המידע המדויק ביותר כיצד ואיך לחשוף את הגורים שלכם לסביבה אחרת בצורה הכי נכונה.

מרחבי הרשת:
אינטרנט מהיר בתשתית סיבים אופטיים
חבילות אינטרנט ביתי מהיר
חבילות שיחות לחו"ל
מגדיל טווח אינטרנט wifi וויפי
פתרונות אינטרנט מהיר – עם בזק בינלאומי
גיבוי בענן לעסקים
מכונת קפה מקצועית לעסקים
מכונת קפה מקצועית

קטגוריות: בעלי חיים