תל אביב – בין הערים העמוסות והצפופות ביותר בעולם. אנשים רבים בוחרים שלא להגיע לתל אביב ברכב פרטי, רק בשל הקושי למצוא בעיר חניה. אז האמת היא, שיש דרכים טובות לחנות בתל אביב וככל שהזמן עובר, העירייה עושה עוד ועוד פעולות במטרה להקל הן על התושבים הגרים בעיר והן על האוכלוסיה המגיע לעיר מבחוץ בין אם זה אנשים שבאים לבקר בעיר סתם כך לכייף ובין אם מדובר באנשים שעובדים בעיר על בסיס יומי קבוע… הנה כמה מאפשרויות החניה בתל אביב…

חניה לטווח קצר

לאורך רוב שעות היום (תשע עד חמש) ניתן לחנות בכחול לבן על פי סימון השלטים. המגבלות חלות בעיקר בשעות הבעייתיות לחניה, החל מאחר הצהריים ועד הבוקר, אז העיר משקיעה באנשים שגרים בעיר ולכן עושה את המגבלות הללו. בכל מקרה, לאורך כל שעות היום ניתן לחנות בכחול לבן ברוב אזורי העיר בתשלום סמלי לפי שעה. ניתן לשלם בעזרת כל מיני אפליקציות כמו פאנגו או סלופארק.

חניה לטווח ארוך

יש לא מעט חניונים הפזורים ברחבי העיר. אם אתם תושבי העיר תוכלו לחנות בחניוני אחוזת החוף במחיר נמוך במיוחד ואם לא, ניתן לעשות מנוי במחיר חודשי קבוע למגוון של חניונים הפזורים בעיר. אם אתם ממש לא רוצים לשלם כסף על חניונים, תוכלו לחנות בחניונים או רחבות גדולות בחינם כמו למשל חניון רידינג, חניונים בדרום העיר (יש לא מעט כאלה), לחנות ביפו ומשם להסתדר בעזרת תחבורה ציבורית ולהגיע ליעד שאתם צריכים. ניתן גם לחנות בקניונים ובמרכזים מסחריים הפזורים ברחבי העיר. בנוסף, תוכלו להיעזר באפליקציה המאתרת חניות פנויות וכך לחסוך זמן יקר.

קטגוריות: בלוג