גיימרים שרוצים ליהנות מחווית המשחק עד הסוף? מתכנתים או מהנדסים שעובדים מהבית? אוהבים לצפות הרבה בסרטים וטלוויזיה ורוצים ליהנות מהחוויה המושלמת?

אם אתם צריכים אינטרנט חזק, הדבר הכי טוב שתוכלו למצוא היום הוא בלי ספק אינטרנט בסיבים אופטיים, האינטרנט המהיר והיציב ביותר כיום. אז איך זה בדיוק עובד ולמה זו האופציה הטובה ביותר? הנה מה שחשוב לדעת.

סיבים אופטיים – איך זה עובד?

הסיבים האופטיים הם למעשה סיבי זכוכית המעבירים נתונים בצורה של חלקיקי אור או פוטונים שעוברים דרך כבל סיב אופטי. האור שהוא למעשה התשדורת עובר משמעותית מהר יותר ממהירות האות של סיבי הנחושת שזו בעצם הטכנולוגיה הקודמת. היתרונות של סיבים אופטיים רבים, בואו נדבר עליהם.

סיבים אופטיים – יתרונות

אז קודם כל סיב אופטי תומך ביכולת רוחב פס גבוהה הרבה יותר. כלומר, הרבה יותר מידע יכול לעבור בכל רגע נתון. מעבר לכך, בניגוד לסיבי הנחושת הסיב האופטי רגיש הרבה פחות להפרעות שונות כגון הפרעות אלקטרומגנטיות, כלומר הרבה פחות ניתוקים ועומסים וזה שינוי שמרגישים באופן מידי כשעוברים לסיבים האופטיים. הסיבים האלו יותר עדינים אומנם, אך כשמבצעים התקנה ראויה הם ייתנו עבודה נהדרת ולא יעצרו לרגע.

האם כל אחד יכול להתקין סיבים אופטיים?

כיום התשתית לא קיימת בכל מקום אבל בהחלט בהרבה מקומות, בעיקר בשכונות של בניינים משותפים. תוכלו לבדוק בקלות באינטרנט אם גם אצלכם ניתן להתחבר לתשתית סיבים אופטיים על ידי הזנת כתובת הנכס.

יש סיכוי לא רע שתגלו בנקודה הזו שגם אתם יכולים להתחבר לסיבים האופטיים אם תרצו, ואם אתם צריכים אינטרנט חזק ואיכותי מכל סיבה שהיא אז זה בדיוק מה שאנחנו ממליצים לכם לעשות. 

 

מרחבי הרשת:
עופר איתן – על פלטפורמה המאפשרת למפרסמים לנהל את הקמפיינים שלהם בכל ערוצי הדיגיטל ולמקסם את התוצאות. 

ראובן איליץ' מייסד ומנכ"ל חברת הסטאט אפ BlockStock

 

קטגוריות: בלוג