אימון אישי הוא סוג של שירות אשר הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. אנשים רבים מגיעים מדי פעם למצב בחיים שבו הם מרגישים תקועים, שהחיים שלהם לא מעניינים ושלהם לא מגשימים את עצמם ואת הפוטנציאל שלהם. גורמים רבים עלולים לגרום לתחושות אלה. נשאלת השאלה – מה עושים על מנת להפסיק לחשוב או להרגיש כך ואיך אפשר לשפר את התחושה היומיומית הכללית. תהליך של אימון בבקעת אונו (כמו גם בכל מקום אחר בארץ) יכול לסייע למצוא את הנקודות הטובות והחיוביות ולצמוח מהן.

כאשר פוגשים מאמן אישי הוא הכתובת המתאימה ואיתו אפשר לשוחח, להעלות קשיים או אפילו דברים שלא מספרים לאף אחד אחר. חשוב מאד לשתף אותו בתחושות אשר בגינן מלכתחילה הוחלט על האימון האישי ובכך לתרום רבות להצלחת המהלך. במהלך פגישות האימון מדברים על דברים והיבטים שונים מחייו של המתאמן – חיים אישיים ומשפחתיים, הקריירה, לימודים, תחושות שישנן בנוגע להיבטים אלה ועוד. כך קל להבין איזה סוג של אימון יתאים לכל אחד.

איך בוחרים תהליך של אימון אישי בבקעת אונו?

הדבר החשוב ביותר בתהליך של אימון אישי הוא למצוא את איש המקצוע המתאים והמושלם לצורך כך. חשובה מאד הכימיה בין המאמן למתאמן מפני שהתקשורת צריכה להיות טובה וזורמת ביניהם, ללא שום רגשות שליליים. חשוב לוודא שמדובר במאמן מנוסה ומיומן ככל האפשר ואולי אפילו יש לו התמקצעות ממוקדת שעשויה להתאים למטופל הספציפי, כמו למשל אימון אישי לעובדי היי טק, אימון אישי למסיימי לימודים גבוהים או אימון אישי למי שמעוניין בהסבה מקצועית. אימון אישי בבקעת אונו יכול לתת מענה לכל התחומים האלה.

לפני שמתחיל תהליך האימון האישי הלכה למעשה חשוב להיפגש עם המאמן המיועד על מנת לתהות על קנקנו, לשמוע ממנו על שיטת העבודה שלו, על האני מאמין שלו ועל הציפיות שלו מהמתאמן השואף להשיג שינוי בחיים או מעט שלווה נפשית. כאשר בוחרים אימון אישי בבקעת אונו עושים זאת על מנת שהתהליך יתבצע קרוב ככל האפשר למקום המגורים ולא יהיה צורך להרחיק על מנת להיפגש עם המאמן – טרחה שעלולה להיות כרוכה בביטול הפגישות ובעצם בפספוס גדול של תהליך האימון. כאשר מקפידים להיפגש ולבצע את המטלות שניתנות על ידי המאמן – אין ספק שיושג השינוי שלו מייחל האדם שעובר את התהליך.

אלינור גורנשטיין מאמנת אישית בבקעת אונו