מי שמקפיד באופן קבוע על שגרה וטיפוח של עור הפנים יודע היטב עד כמה חשוב להקפיד באופן ספציפי על טיפוח העיניים ובפרט חשוב להקפיד על שימוש קבוע בקרם עיניים איכותי ומזין. ואכן רבים בוחרים לעשות זאת, אך נראה שהרבה פחות יודעים איך צריך לשים קרם עיניים כמו שצריך וכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר אנחנו רוצים להסביר אחת ולתמיד איך לעשות את זה נכון.

כך תשימו קרם עיניים בצורה נכונה

  • שטיפה בסיסית של הפנים עם סבון פנים:בשלב הראשון חשוב להתחיל עם שטיפה בסיסית עם סבון פנים איכותי ולהסיר את הלכלוך הראשון. אין צורך ועדיף שלא להתמקד במיוחד באיזור העיניים.
  • שמים כמות קטנה על כרית כף היד: עור העיניים הוא עור דק ועדין וחשוב לנהוג בו בעדינות מתאימה. תנועה אגרסיבית ועמוקה מדי היא קודם לא נעימה ומעבר לכך עשויה לגרום לנזק בכלי הדם הזעירים.
  • שמים את הקרם בטפיחות עדינות: עם כרית כף היד שמים את הקרם בטפיחות מהירות ועדינות מספר פעמים עד שמכסים את כל האיזור שמתחת לעין. אם יש צורך אפשר להוסיף עוד כמות קטנה של קרם.
  • עיסוי עדין עם הזרתות: לאחר מכן ניתן לעשות בתנועות איטיות, מעגליות ורכות את כל האיזור. כמובן שבכל השלבים חשוב להיות עם ידיים נקיות.

בא לכם להתפנק? סיימו עם מלפפונים ממש כמו בסרטים

מלפפון על העיניים זו לא סתם קלישאה. אפשר לגמרי להתפנק בזמן טיפוח ולסיים עם הירק שמלא בויטמינים ונותן הזנה נוספת.

אם תקפידו על שימוש נכון בקרם עיניים תרגישו בהחלט בהבדל ותראו תוצאות בתוך זמן קצר. אל תשכחו ללכת על קרם עיניים איכותי וטוב באמת.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: בלוג