בינינו – הלבשה תחתונה זה הרבה מעבר לסתם ביגוד בסיסי עבורינו. זוהי דרך לבטא את מי שאת ולהרגיש הרבה יותר נוח ונעים, לא משנה באיזו סיטואציה מדובר. נשים רבות מחפשות מצד אחד מוצרים איכותיים ונוחים, חזיות ותחתונים שנרגיש בהם נוח ונוכל להתנהל איתם כרגיל בחיי היומיום. מצד שני כמעט כל אחת רוצה גם משהו שיגרום לה להרגיש סקסית ובנוח בעור של עצמה. אז איך מאזנים בין הדברים, ובמילים אחרות – איך לבחור הלבשה תחתונה לפי האופי שלך?

תחושה טבעית

אז בראש ובראשונה אנו ממליצים על בגדים שתרגישי בהם טבעית ולא כאילו את לובשת תחפושת. זוהי נקודת המוצא וזה לא משנה מי הולך לראות את הבגדים אם בכלל ומהי הסיטואציה.

התאמת הבד

אין ספק שבחירה בבד מתאים זה דבר חשוב, במיוחד במזג האוויר החם הנפוץ כאן בישראל. היום אפשר למצוא בהחלט בדים קלילים ונושמים כמו מודל וויסקוזה לתקופת הקיץ ובדים מעט יותר עבים ונעימים לימות החורף. כעת בואו נדבר על התאמת הלבשה תחתונה לאופי.

התאמת לבוש תחתון לאופי

  • אופי נועז, שובב, מוחצן: אם את מגדירה את עצמך ככזו אין ספק שהבחירה הנכונה עבורך היא צבעים עזים ופריטים מיוחדים כמו תחרות, גרביוני רשת, ביריות ועוד.
  • חובבות האופנה: כאן כבר מדובר על סטים שלמים של צבעים וגזרות לפי עונות השנה קודם כל, ומעבר לפי צו האופנה בכל רגע נתון.
  • אופי מופנם, צנוע ושקט: ניתן לבחור במגוון תחתונים וחזיות בצבעים עדינים עם פריטים מעוטרי תחרה עדינה. דוגמאות של פרחים זו גם אפשרות נפלאה.

כמובן שיש עוד מגוון אפשרויות לאווירה רומנטית, מראה ותחושה סולידית ועוד. כמו כן, אם אתם רוצה לנסות ולהרגיש משהו אחר, הלבשה תחתונה שאת לא רגילה אליה בדרך כלל זו דרך נפלאה לעשות את זה.

קטגוריות: אופנה והלבשה